Szkolenia indywidualne
Szkolenia indywidualne dla pracowników Twojej firmy to doskonała okazja do rozwijania umiejętności i poszerzania branżowej wiedzy. Dzięki takim szkoleniom możliwe jest poznanie najnowszych trendów i rozwiązań, co pozwala na skuteczniejsze działanie na rynku nieruchomości.
Dla kogo?
Jeśli prowadzisz biuro nieruchomości i odczuwasz, że coś jest nie tak, chcesz zwiększyć swoje zyski oraz poprawić satysfakcję z pracy i rozwiązać problemy związane z wysokimi kosztami prowadzenia działalność czy niezadowoleniem Twoich agentów, to mamy dla Ciebie rozwiązanie. Pomożemy Ci zdiagnozować Twoje problemy i zaproponujemy odpowiednie szkolenia, które pozwolą Ci rozwiązać najbardziej palące kwestie i poprawić efektywność działania Twojej firmy.
Co zyskujesz?
Wiedzę i umiejętności, który odmienią Twój biznes i sprawią, że stanie się bardziej dochodowy. Nauczysz się, jak przeciwstawiać się podwyżkom na portalach i zyskiwać więcej. Dowiesz się, jak profesjonalnie działać z Klientami, osiągać satysfakcję z pracy i sprawić, że zadowoleni będą i Twoi Klienci, i agenci.
Miejsce
Twoje biuro lub wynajęta sala szkoleniowa
Cena
Uzależniona jest od liczby szkoleń, czasu szkolenia i prowadzących
Jakie szkolenia oferujemy?
Poniżej przedstawiamy podstawowy zakres oferowanych przez nas szkoleń. Ich ostateczny program i cele są skrojone na miarę naszych Klientów!
Wyłączność
-
Obsługa Klienta i obsługa transakcji
-
Co sprzedajemy: nieruchomości czy wybór? Co pozyskujemy: nieruchomości czy Klientów?
-
Przychody, koszty, zysk, porównanie do umów zwykłych, satysfakcja z pracy, polecenia, czas poświęcany na pracę
-
Co klient może sam? Czy wyłączność jest opłacalna?
-
Czym ograniczeni są Klienci? Co może zaoferować pośrednik?
-
Obiekcje Klientów i jak na nie odpowiadać
-
Co przemycić Klientowi/na co uważać
-
Jak przekonać zespół do pracy na wyłącznościach?
-
Jak przekonać Klienta?
-
Ocena
-
1.5 h tylko dla managerów
-
Lista kontrolna wyłączności
Generowanie i marketowanie leadów
-
Jak zdobywać klientów, nie wykonując "zimnych telefonów"?
-
Metody generowania i marketowania zdobywania klientów dzięki wsparciu reputacji w Twoim otoczeniu
-
Czym jest lead, generowanie i marketowanie leadów?
-
Jak uzyskać pierwsze oferty?
-
3 podstawy generowania leadów
-
Opłacalność generowania i marketowania leadów (o ile więcej przychodu można wygenerować?)
-
Pozyskiwanie leadów (różnica między promocją, prospectingiem a pozyskiwaniem leadów)
-
Leady, które "spotkałeś" i których "nie spotkałeś"
-
56+ sposobów na generowanie leadów
-
Plan na pozyskiwanie i zapisywanie oraz marketowanie leadów
-
3 plany marketingowe do wdrożenia na dziś
-
Praca domowa
Budowanie wizerunku
-
Jak budować swój wizerunek, zwłaszcza w internecie?
-
Jak zachowują się nasi klienci (szukający i sprzedający)?
-
Kto może być Klientem pośrednika?
-
Gdzie budować swój wizerunek i dlazego właśnie tam?
-
Jak zdecydować, których portali i narzędzi używać?
-
Marka osobista czy marka biura?
-
Co buduje nasz wizerunek?
-
Co kupuje Klient?
-
Historie sukcesu