Szkolenia indywidualne
Szkolenia indywidualne dla pracowników Twojej firmy to doskonała okazja do rozwijania umiejętności i poszerzania branżowej wiedzy. Dzięki takim szkoleniom możliwe jest poznanie najnowszych trendów i rozwiązań, co pozwala na skuteczniejsze działanie na rynku nieruchomości.
Dla kogo?
Jeśli prowadzisz biuro nieruchomości i odczuwasz, że coś jest nie tak, chcesz zwiększyć swoje zyski oraz poprawić satysfakcję z pracy i rozwiązać problemy związane z wysokimi kosztami prowadzenia działalność czy niezadowoleniem Twoich agentów, to mamy dla Ciebie rozwiązanie. Pomożemy Ci zdiagnozować Twoje problemy i zaproponujemy odpowiednie szkolenia, które pozwolą Ci rozwiązać najbardziej palące kwestie i poprawić efektywność działania Twojej firmy.
Co zyskujesz?
WiedzÄ™ i umiejÄ™tnoÅ›ci, który odmieniÄ… Twój biznes i sprawiÄ…, że stanie siÄ™ bardziej dochodowy. Nauczysz siÄ™, jak przeciwstawiać siÄ™ podwyżkom na portalach i zyskiwać wiÄ™cej. Dowiesz siÄ™, jak profesjonalnie dziaÅ‚ać z Klientami, osiÄ…gać satysfakcjÄ™ z pracy i sprawić, że zadowoleni bÄ™dÄ… i Twoi Klienci, i agenci.Â
Miejsce
Twoje biuro lub wynajęta sala szkoleniowa
Cena
Uzależniona jest od liczby szkoleń, czasu szkolenia i prowadzących
Jakie szkolenia oferujemy?
Poniżej przedstawiamy podstawowy zakres oferowanych przez nas szkoleń. Ich ostateczny program i cele są skrojone na miarę naszych Klientów!
Wyłączność
- Obsługa Klienta i obsługa transakcji
- Co sprzedajemy: nieruchomości czy wybór? Co pozyskujemy: nieruchomości czy Klientów?
- Przychody, koszty, zysk, porównanie do umów zwykłych, satysfakcja z pracy, polecenia, czas poświęcany na pracę
- Co klient może sam? Czy wyłączność jest opłacalna?
- Czym ograniczeni są Klienci? Co może zaoferować pośrednik?
- Obiekcje Klientów i jak na nie odpowiadać
- Co przemycić Klientowi/na co uważać
- Jak przekonać zespół do pracy na wyłącznościach?
- Jak przekonać Klienta?
- Ocena
- 1.5 h tylko dla managerów
- Lista kontrolna wyłączności
Generowanie i marketowanie leadów
- Jak zdobywać klientów, nie wykonując "zimnych telefonów"?
- Metody generowania i marketowania zdobywania klientów dzięki wsparciu reputacji w Twoim otoczeniu
- Czym jest lead, generowanie i marketowanie leadów?
- Jak uzyskać pierwsze oferty?
- 3 podstawy generowania leadów
- Opłacalność generowania i marketowania leadów (o ile więcej przychodu można wygenerować?)
- Pozyskiwanie leadów (różnica między promocją, prospectingiem a pozyskiwaniem leadów)
- Leady, które "spotkałeś" i których "nie spotkałeś"
- 56+ sposobów na generowanie leadów
- Plan na pozyskiwanie i zapisywanie oraz marketowanie leadów
- 3 plany marketingowe do wdrożenia na dziś
- Praca domowa
Budowanie wizerunku
- Jak budować swój wizerunek, zwłaszcza w internecie?
- Jak zachowujÄ… siÄ™ nasi klienci (szukajÄ…cy i sprzedajÄ…cy)?
- Kto może być Klientem pośrednika?
- Gdzie budować swój wizerunek i dlazego właśnie tam?
- Jak zdecydować, których portali i narzędzi używać?
- Marka osobista czy marka biura?
- Co buduje nasz wizerunek?
- Co kupuje Klient?
- Historie sukcesu
GRUPA NA FACEBOOK-U
Wszystko, czego chcesz dowiedzieć siÄ™ o “Recamp”, znajdziesz na naszej grupie.
Wydarzenia
Główne edycje recamp, akademie recamp, inne wydarzenia branżowe.
NAJLEPSI POÅšREDNICY
Polecani pośrednicy, najlepsi specjaliści branży nieruchomości, kontakty branżowe.
Rozwój branży nieruchomości
Nowe inicjatywy, rozwój branży, osoby kreujące rynek nieruchomości.
Networking
Główne edycje recamp, akademie recamp, inne wydarzenia branżowe.