recamp.pl szkolenia, konferencje, wydarzenia dla branży nieruchomości
0
0 items

Brak produktów w koszyku.

No products in the cart.

Miejsce inspiracji dla branży nieruchomości

Kontakt

0
0 items

Brak produktów w koszyku.

No products in the cart.

Koszyk

Konto

Szkolenia indywidualne

Szkolenia indywidualne dla pracowników Twojej firmy to doskonała okazja do rozwijania  umiejętności i poszerzania branżowej wiedzy. Dzięki takim szkoleniom możliwe jest poznanie najnowszych trendów i rozwiązań, co pozwala na skuteczniejsze działanie na rynku nieruchomości.

Dla kogo?

Jeśli prowadzisz biuro nieruchomości i odczuwasz, że coś jest nie tak, chcesz zwiększyć swoje zyski oraz poprawić satysfakcję z pracy i rozwiązać problemy związane z wysokimi kosztami prowadzenia działalność czy niezadowoleniem Twoich agentów, to mamy dla Ciebie rozwiązanie. Pomożemy Ci zdiagnozować Twoje problemy i zaproponujemy odpowiednie szkolenia, które pozwolą Ci rozwiązać najbardziej palące kwestie i poprawić efektywność działania Twojej firmy.

Co zyskujesz?

Wiedzę i umiejętności, który odmienią Twój biznes i sprawią, że stanie się bardziej dochodowy. Nauczysz się, jak przeciwstawiać się podwyżkom na portalach i zyskiwać więcej. Dowiesz się, jak profesjonalnie działać z Klientami, osiągać satysfakcję z pracy i sprawić, że zadowoleni będą i Twoi Klienci, i agenci. 

Miejsce

Twoje biuro lub wynajęta sala szkoleniowa

Cena

Uzależniona jest od liczby szkoleń, czasu szkolenia i prowadzących

Jakie szkolenia oferujemy?

Poniżej przedstawiamy podstawowy zakres oferowanych przez nas szkoleń. Ich ostateczny program i cele są skrojone na miarę naszych Klientów!

Wyłączność

  • Obsługa Klienta i obsługa transakcji
  • Co sprzedajemy: nieruchomości czy wybór? Co pozyskujemy: nieruchomości czy Klientów?
  • Przychody, koszty, zysk, porównanie do umów zwykłych, satysfakcja z pracy, polecenia, czas poświęcany na pracę
  • Co klient może sam? Czy wyłączność jest opłacalna?
  • Czym ograniczeni są Klienci? Co może zaoferować pośrednik?
  • Obiekcje Klientów i jak na nie odpowiadać
  • Co przemycić Klientowi/na co uważać
  • Jak przekonać zespół do pracy na wyłącznościach?
  • Jak przekonać Klienta?
  • Ocena
  • 1.5 h tylko dla managerów
  • Lista kontrolna wyłączności

Generowanie i marketowanie leadów

  • Jak zdobywać klientów, nie wykonując "zimnych telefonów"?
  • Metody generowania i marketowania zdobywania klientów dzięki wsparciu reputacji w Twoim otoczeniu
  • Czym jest lead, generowanie i marketowanie leadów?
  • Jak uzyskać pierwsze oferty?
  • 3 podstawy generowania leadów
  • Opłacalność generowania i marketowania leadów (o ile więcej przychodu można wygenerować?)
  • Pozyskiwanie leadów (różnica między promocją, prospectingiem a pozyskiwaniem leadów)
  • Leady, które "spotkałeś" i których "nie spotkałeś"
  • 56+ sposobów na generowanie leadów
  • Plan na pozyskiwanie i zapisywanie oraz marketowanie leadów
  • 3 plany marketingowe do wdrożenia na dziś
  • Praca domowa

Budowanie wizerunku

  • Jak budować swój wizerunek, zwłaszcza w internecie?
  • Jak zachowują się nasi klienci (szukający i sprzedający)?
  • Kto może być Klientem pośrednika?
  • Gdzie budować swój wizerunek i dlazego właśnie tam?
  • Jak zdecydować, których portali i narzędzi używać?
  • Marka osobista czy marka biura?
  • Co buduje nasz wizerunek?
  • Co kupuje Klient?
  • Historie sukcesu

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do newslettera!

Zaloguj się