Akademia Sprzedaży

27-28. września 2018, Stryków

Jeśli ufasz i dajesz prowadzić się pilotowi samolotu, który ma za sobą lata spędzone na ćwiczeniach, tysiące wylatanych godzin i dziesiątki tysięcy osób, które bezpiecznie dostarczył do celu - to spodoba Ci się pewnie wiadomość, że my również mamy specjalistów, którzy swoją licencją na sprzedawanie:

  • wskażą Ci poprawny azymut
  • nauczą, jak omijać turbulencje
  • podpowiedzą, jak dotrwać do końca lotu z klientem na pokładzie
  • pomogą przejąć ster i bezpiecznie posadzić maszynę
  • ułatwią przetrwać bunt na pokładzie i wynegocjować warunki pokoju

Nauczymy Cię

  • dopasowywać sprzedaż do potrzeb
  • korzystać z narzędzi, metod i technik sprzedaży

  • jak zmienić podejście do procesu sprzedaży

Jeśli zastanawiasz się:

  • co zrobić, żeby osiągać sukcesy sprzedażowe
  • jak przekonać klientów, żeby kupowali właśnie u Ciebie

  • jak powinien wyglądać modelowy telefon i spotkanie z klientem

zapisz się do nas na szkolenie.

Trzech trenerów

Marzena Szczepanik

Trener biznesu, coach, negocjator, pośrednik w obrocie nieruchomościami. Od 14 lat zajmuje się rozwojem kompetencji biznesowych i potencjału osobistego poprzez doradztwo i konsulting oraz realizację autorskich projektów szkoleniowych. Prowadzi procesy coachingowe według standardów ICC oraz praktyk NLP I TLT.

Temat warsztatu

Presupozycje i ich wpływ na pozyskanie transakcji oraz wysokość wynagrodzenia za pośrednictwo

Moduły
1. Logiczny/ logicznie – czyli po co presupozycje.
2. Kiedy stosujemy presupozycje.
3. Portfolio presupozycji.
4. Presupozycje a obiekcje.
5. Presupozycje a ulubiony „trudny klient”.
6. Presupozycje, a kontakt telefoniczny w celu pozyskania oferty.
7. Presupozycje w tekście pisanym – redagowanie ofert nieruchomości, maile, smsy…
8. Presupozycje, a Twój rozwój osobisty.
9. Coś dla wytrwałych – wywieranie wpływu w przekazie niewerbalnym.

Wojtek Woźniczka

Certyfikowany Międzynarodowy Coach ICC, Negocjator i Inwestor na rynku nieruchomości, Zdobywca prestiżowej nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2013 roku.

Temat warsztatu

Modelowy telefon i spotkanie z klientem, jako klucz do wysokiej sprzedaży Agenta

Moduły
1. Telefoniczne pozyskiwanie ofert - jak radzić sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów.
2. Spotkanie - savoire vivre Agenta
3. Spotkanie - jak skutecznie negocjować swoją prowizję i inne warunki transkacji.

Marcin Kasperski

Certyfikowany Trener Sprzedaży. Od 10 lat zajmuje się sprzedażą B2B oraz B2C a od 5lat przeszkolił już 10 000 osób, przepracowując ponad 1000h szkoleniowych. Zajmuje się szkoleniami z zakresu sprzedaży, komunikacji, team buildingu, wystąpień publicznych

Temat warsztatu

Neuronauka w sprzedaży - dokonuj więcej transakcji, skróć czas sprzedaży oraz zwiększ swoje zyski!

Moduły
1. Moc przekonań w sprzedaży
2. Charyzmatyczny Sprzedawca
3. Real Social Dynamics - sekret najlepszych sprzedawców
4. Funkcjonowanie mózgu klienta
5. Jak dokonujemy wyborów oraz podejmujemy decyzje
6. Mechanizmy obronne klienta
7. Sprzedaż nieantagonizująca
8. Proces sprzedaży – gra w emocje
9. Budowa raportu z klientem
10. Zdobądź zaufanie, zbuduj więź - sprzedawaj więcej

Najnowsza wiedza o mózgu, dzięki, której zbudujesz trwałą przewagę konkurencyjną w sprzedaży


Klucze do kompetencji sprzedażowych

Ja - Agent

  • indywidualny potencjał
  • wizerunek profesjonalnego agenta
  • umiejętność wzbudzania zaufania
  • savoir vivre

Klient

  • psychologia sprzedaży- jak działa mózg na zakupach
  • rodzaje klientów na rynku nieruchomości
  • podstawa relacji z klientem- szacunek i zaufanie

Negocjacje

  • jak rozmawiać o wynagrodzeniu
  • jak ustalać istotne warunki transakcji

Sprzedaż

  • piąta generacja sprzedaży
  • świadoma komunikacja
  • etapy profesjonalnego procesu sprzedaży
  • modelowe zachowania podczas sprzedaży

Twój Zespół

  • zmień swój zespół w zmotywowanych i skutecznych sprzedawców
  • zwiększ motywację zespołu i wpływ na wyniki swojej firmy

Co zyskujesz

  • narzędzia, metody i techniki sprzedażowe
  • kluczowe kompetencje, które wdrożysz „od jutra”
  • wiedzę, która pomoże zmienić twoich agentów w profesjonalnych sprzedawców
  • większą satysfakcję z pracy z klientem
  • indywidualne podejście i praktyczne odpowiedzi (warsztaty)

Co oferujemy

  • 2 dni, czyli 13 godzin szkoleniowych/ warsztatowych, na które składają się:
  • warsztaty
  • historie ludzi sukcesu ( succes stories)
  • panel dyskusyjny, w którym Ty też możesz wziąć udział
  • całodniowy serwis kawowy
  • networking- wieczorem po wykładach


We własnym zakresie

  • dwa lunche w formie bufetu
  • kolacja w formie bufetu
  • nocleg ze śniadaniem: pokój 1-os. ze śniadaniem 162 zł; pokój 2-os ze śniadaniem 178 zł

Dla kogo

Jeśli jesteś początkującym sprzedawcą, który chce przełamać niechęć przed zimnymi kontaktami- pokażemy Ci, jak zmienić podejście do sprzedaży, jakie są rodzaje klientów na rynku nieruchomości i że klient nie Pan a też człowiek.

Jeśli jesteś doświadczonym sprzedawcą i nie raz usłyszałeś już od klienta „nie”- przekonasz się, jak funkcjonuje mózg na zakupach i dowiesz się co i jak zrobić, żeby klient wybrał właśnie Ciebie.

Jeśli jesteś managerem i chcesz zbudować zmotywowany i wydajny zespół agentów, który sprzedaje, negocjuje i rozwija Twoją firmę- wiedzę z tego szkolenia będziesz mógł wdrożyć w swoim zespole.

Program

[table id=5 /]

Miejsce
Hotel 500
Warszawska 1, 95-010 Stryków

Cena szkolenia
Liczba uczestników szkolenia jest limitowana - 100 osób
Liczba miejsc na poszczególne warsztaty:
Wojtek Woźniczka - 100 os. 
Marzena Szczepanik - 50 os. 
Marcin Kasperski - 50 os. 

[table id=4 /]

Grupa na facebooku

Wszystkie dyskusje dotyczące recemp.pl toczą się na naszej grupie facebookowej. 

Znajdziesz tam wiele inspiracji, ciekawych ludzi, a także informacje dotyczące naszej konferencji.

Zostaw kontakt do siebie

Wszystkie informacje dotyczące recamp.pl będziemy przesyłać Ci mailem