Akademia Kupującego 2

13 grudnia 2019, Gdańsk

Nauczymy Cię

  • Jak znaleźć klienta popytowego

- Kto nim może być

Jak go zweryfikować - jego realne potrzeby oraz jego realną wartość - Prospecting

  • Jak obsłużyć klienta​ pop​ytowego

- Umowy pośrednictwa w kupnie

- Zabezpieczanie swojego wynagrodzenia

  • Jak zdefiniować, wycenić oraz łączyć usługi dla klienta popytowego

Zmierz cel klienta i dopasuj swoją ofertę - Jeśli twoje wynagrodzenie jest mierzalne, jest realne!

Jeśli zastanawiasz się

  • Z jakich narzędzi, umiejętności i metod powinien korzystać profesjonalny pośrednik- otrzymasz wiedzę i materiały, które wdrożysz już następnego dnia aby zacząć pracować efektywnie z klientem popytowym.

Sylwetki trenerów

Swoją pracę jako pośrednik rozpoczęła w 1999 r. i od tamtego czasu nieruchomości zawładnęły całkowicie jej życiem zawodowym. Wieloletnie doświadczenia na zarówno w pracy na rynku wtórnym jak i pierwotnym pozwala jej nie tylko realizować zlecenia na rzecz klientów indywidualnych i firm, ale działać także jako profesjonalny konsultant branżowy oraz „nauczyciel” zawodu. Jako doradca uczestniczy w tworzeniu projektów deweloperskich od momentu powstania koncepcji do finalnej sprzedaży. Po kilku latach pracy dla jednej z trójmiejskich firm sieciowych została uhonorowana statuetką za najwyższy poziom profesjonalizmu. Prowadzi warsztaty rozwojowe zarówno dla osób związanych z nieruchomościami, jak również z zespołami sprzedażowymi innych branż. Aktywnie udziela się na prelekcjach tematycznych, między innymi na targach i konferencjach.

W branży nieruchomości od 15 lat, w zawodu nauczyciel języka niemieckiego, z zamiłowania licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami, Doradca Rynku Nieruchomości, „dizajnerka” wnętrz i dekoratorka wolnych przestrzeni, nie tylko tych „nieruchomościowych”. Od 2007 roku prowadzi biuro „idea-INVEST”, z sukcesem realizując umowy na wyłączność zarówno w sprzedaży jak i kupnie nieruchomości. W wachlarzu usług znajduje się również Home Staging oraz prezentacje wideo jako jedna z form nowoczesnego marketingu. Ponad to ceniony fotograf wnętrz . Prywatnie mama dwóch synów, psycholog z dobrym „nosem” i pasjonatka muzyki. Jej pasją są narty, rower i góry, te niskie i te wysokie a celem zdobywanie wszelkich szczytów.

Success Stories

Praca w nieruchomościach to jej pasja. Największą satysfakcję przynosi jej zadowolony klient, który dzięki jej pomocy znalazł swoje wymarzone miejsce na ziemi. Jej specjalności to sprzedaż mieszkań i działek, jak również poszukiwania konkretnych nieruchomości na zlecenie klienta.

Jej „konikiem ” są nieruchomości z rynku wtórnego oraz obsługa klienta poszukującego. Zaangażowanie, konsekwencja w działaniu oraz dbałość o dobro klienta są absolutną podstawą w działaniach, zarówno w sprzedaży i kupnie nieruchomości jak i w transakcjach łączonych. Podróże to jej pasja, jak również poznawanie nowych kultur oraz ludzi. Jednak na co dzień zwiększa dawkę swoich endorfin na sali tanecznej.

Od 2008 r. związana z branżą. Doceniana przez klientów za swój profesjonalizm i zaangażowanie. Swoje pierwsze kroki stawiała w dziele rynku pierwotnego. Dziś z powodzeniem łączy obsługę rynku wtórnego z pracą na rzecz deweloperów. Przygotowuje analizy rynkowe i w sposób kompleksowy zajmuje się obsługą inwestorów.

Ty - Profesjonalny

Pośrednik

  • Wartościowa i opłacalna rola pośrednika w obsłudze klienta poszukującego
  • Czynności i umiejętności związane z obsługą klienta popytowego
  • Zdefiniowanie, wycena i łączenie usług pośrednika dla klienta popytowego

Prawo


  • Umowa z klientem popytowym
  • Zabezpieczenie wynagrodzenia agenta
  • Usługa pośrednictwa w ujęciu prawnym

Sprzedaż


  • Dlaczego klient popytowy powinien skorzystać z twojej wiedzy zamiast z ogólnodostępnych źródeł
  • Rodzaje i modele sprzedaży swoich usług
  • Wpływ relacji na sprzedaż

Twój biznes

  • Jak przekonać zespół do pracy z klientem popytowym
  • Jakie są koszty pracy dla klienta popytowego

Współpraca

  • Współdziałaj, współtwórz, współpracuj - MLS

Co zyskujesz

  • Plan działania ‘od jutra’
  • Kompleksową wiedzę prawną, biznesową i sprzedażową
  • ​Wiedzę, którą przekażesz w swoim zespole
  • ​Argumenty sprzedażowe
  • Opiekę merytoryczną aż do 30 dni po zakończonym szkoleniu
  • MOTYWACJĘ!

Co oferujemy

  • 1 dzień szkoleniowy
  • Całodniową przerwę kawową oraz lunch
  • Warsztat
  • Historie ludzi sukcesu
  • NETWORKING - masz pytania, nie bój się ich zadawać na bieżąco!

We własnym zakresie

  • Nocleg, jeśli jest taka potrzeba

NOCLEG

PURO Gdańsk Stare Miasto

ul. Stągiewna 26, 80-750 Gdańsk

Rezerwacja pokoju +48 58 563 50 00

gdansk@purohotel.pl

Dla kogo

Jeśli jesteś początkującym pośrednikiem, a praca z klientem popytowym wydaje ci się nieopłacalna - pokażemy ci konkretne narzędzia, dzięki którym wprowadzisz z powodzeniem ten model biznesowy w swojej firmie.

Jeśli jesteś doświadczonym pośrednikiem, zweryfikuj metody pozyskiwania i obsługi klienta popytowego aby  zwiększyć swoje dochody.

Jeśli jesteś managerem i zależy ci na dywersyfikacji przychodów, przekaż zdobytą wiedzę w swojej firmie i rozwiń potencjał swojego zespołu.

Miejsce
Hotel Puro Gdańsk / Stare Miasto
Stągiewna 26, Gdańsk

Cena szkolenia
Liczba uczestników szkolenia jest limitowana - 100 osób

[table id=19 responsive=flip /]

Grupa na facebooku

Wszystkie dyskusje dotyczące recemp.pl toczą się na naszej grupie facebookowej. 

Znajdziesz tam wiele inspiracji, ciekawych ludzi, a także informacje dotyczące naszej konferencji.

Zostaw kontakt do siebie

Wszystkie informacje dotyczące recamp.pl będziemy przesyłać Ci mailem