Poniżej przestawiamy Wam zarys programu. Prowadzimy jeszcze ostatnie rozmowy z prelegentami, więc ostateczny zakres warsztatów może jeszcze ulec drobnym zmianom.

Każdy z uczestników będzie mógł wybrać 2 bloki warsztatowe.
Jeden blok spośród tych oznaczonych numerami 1,2,3,4
1 – fotografia w praktyce, blok żółty
2 – pokolenie X i Y, psychologia sprzedaży, budowanie strategii biura, blok czerwony
3 – Home staging, budowanie wizerunku, zarządzanie sprzedażą, blok zielony
4 – Strategia biura, budowanie wizerunku, zarządzanie sprzedażą, psychologia sprzedaży, blok niebieski

oraz jeden blok spośród tych oznaczonych numerami 5,6,7,8
5 – obróbka graficzna zdjęć, blok brązowy
6 – home staging, blok szary *uwaga, nie wybierajcie tego warsztatu, jeśli wcześniej zdecydowaliście się na warsztat nr 3
7 – model biznesowy a social media, blok fioletowy
8 – wideo montaż, blok pomarańczowy
Maksymalny limit uczestników w danym bloku to 30 osób.

Oprócz warsztatów z podziałem na grupy mamy też dla Was wszystkich inspirujące prezentacje, podczas których prelegenci porwą Was ku wyższym stopniom świadomości.

Program Drugiej Edycji

21 marca – piątek
9:00- 10:00 Rejestracja
10:00 – 10:30 Rozpoczęcie
Kilka słów organizacyjnych: opowiemy o tym co będzie się działo przez najbliższe dwa dni, jak będziemy pracować w grupach warsztatowych.
10:30 – 11:00 Opowieść o spełnianiu marzeń
Krzysiek Kowalkowski
Krzysiek zainspiruje Was do działania przez najbliższe dwa dni. To będzie opowieść motywacyjna o tym, dlaczego spełnianie marzeń jest ważne w naszym życiu. O empatii, robieniu rzeczy wielkich i o tym dlaczego (dlaczego – słowo klucz) ludzie są szczęśliwi.
11:00- 11:30 Przerwa kawowa
  • Wybierz blok
BLOK 1 (dużo fotografii)
11:30 – 13:00 Warsztat fotograficzny (pierwsza część)
Katarzyna Maczyszyn
Na tym warsztacie będziemy się uczyć robić zdjęcia, Waszą modelką będzie prawdopodobnie czyjś apartament :)
13:00 – 14:00 Panel dyskusyjny
Agnieszka Szałęga-Gazda, Łukasz Kruszewski
Agnieszka i Łukasz zaproszą przedstawicieli serwisów ogłoszeniowych do udziału w panelu dyskusyjnym. Będą zadawali trudne pytanie. Wcześniej pytania zbierzemy od Was. Słowem: podyskutujemy merytorycznie.
14:00 – 14:20 Zestaw narzędzi wspierających pracę pośrednika
Grupa Morizon-Melog
14:20 – 15:00 Lunch
15:00 – 16:30 Warsztat fotograficzny (druga część)
Katarzyna Maczyszyn
Dalszy ciąg warsztatu Kasi, a to jeszcze nie koniec
16:30 – 17:00 Przerwa kawowa
17:00 – 18:30 Warsztat fotograficzny (trzecia część)
Katarzyna Maczyszyn
Dalszy ciąg warsztatu Kasi, będzie jeszcze jedna, w sobotę
18:30 – 19:30 Kolacja
19:30 – 20:30 Selfstaging i networking
20:30 – Wieczorna zabawa taneczna
Zabawa w klubie nocnym, w trakcie zabawy Dominik przeprowadzi drugą część kursu salsy. Kto nie był na recamp#1 będzie musiał nadrobić zaległości wcześniej w domu ;)
22 marca – sobota
09:00 – 10:00 Śniadanie
10:00 – 11:00 Masz kaca… po źle wydanym budżecie marketingowym?
Bolek Drapella
Bolek zdradzi Tobie tajniki mierzenia efektywności różnych działań marketingowych. Podążając za kilkoma prostymi wskazówkami dowiesz się jak dwukrotnie poprawić skuteczność swojego budżetu reklamowego.
11:00 – 12:30 Warsztat fotograficzny (czwarta część)
Katarzyna Maczyszyn
Ostatnia część warsztatu Kasi.
12:30 – 13:00 Przerwa i wymeldowanie
BLOK 2 (pokolenie X i Y, psychologia sprzedaży, budowanie strategii biura)
11:30 – 13:00 pokolenie X i Y (pierwsza część)
Małgorzata Świerkosz-Hołysz
Typologia pracowników ze względu na wiek. Jak do pracy podchodzą przedstawiciele pokolenia X, a jak „Igreki”? Jaki wpływ na pracę zawodową mają różnice pokoleniowe? Czy warto w szczególny sposób podejść do przedstawicieli pokolenia Y? Specyfika przedstawicieli pokolenia X i Y. System wartości, poglądy, wyobrażenia pokolenia X i Y. Jak myślą przedstawiciele pokolenia X a jak Y? Obalamy stereotypy dotyczące przedstawicieli tych pokoleń. Jak budować autorytet przy pracownikach X, a jak przy Y? – elementy coachingowego stylu zarządzania. Dopasowanie sposobu komunikacji do przedstawicieli pokolenia X i Y. Jak udzielać informacji zwrotnej „Iksom”, a jak „Igerkom”?
13:00 – 14:00 Panel dyskusyjny
Agnieszka Szałęga-Gazda, Łukasz Kruszewski
Agnieszka i Łukasz zaproszą przedstawicieli serwisów ogłoszeniowych do udziału w panelu dyskusyjnym. Będą zadawali trudne pytanie. Wcześniej pytania zbierzemy od Was. Słowem: podyskutujemy merytorycznie.
14:00 – 14:20 Zestaw narzędzi wspierających pracę pośrednika
Grupa Morizon-Melog
14:20 – 15:00 Lunch
15:00 – 16:30 pokolenie X i Y (druga część)
Małgorzata Świerkosz-Hołysz
Typologia pracowników ze względu na wiek. Jak do pracy podchodzą przedstawiciele pokolenia X, a jak „Igreki”? Jaki wpływ na pracę zawodową mają różnice pokoleniowe? Czy warto w szczególny sposób podejść do przedstawicieli pokolenia Y? Specyfika przedstawicieli pokolenia X i Y. System wartości, poglądy, wyobrażenia pokolenia X i Y. Jak myślą przedstawiciele pokolenia X a jak Y? Obalamy stereotypy dotyczące przedstawicieli tych pokoleń. Jak budować autorytet przy pracownikach X, a jak przy Y? – elementy coachingowego stylu zarządzania. Dopasowanie sposobu komunikacji do przedstawicieli pokolenia X i Y. Jak udzielać informacji zwrotnej „Iksom”, a jak „Igerkom”?
16:30 – 17:00 Przerwa kawowa
17:00 – 18:30 Psychologia sprzedaży
Radek Musiał
To warsztaty zawierające w sobie pojęcia i mechanizmy kreujące sprzedaż. Praktyczne aspekty sprzedaży, wyznaczanie celu, dyscyplinę w biznesie, a ponadto zasady prezentacji biznesowej. Większość omawianych tematów wypływa z doświadczenia i obserwacji rynku, a ciekawostki i techniki stosowane przez sprzedawców na całym świecie będą tylko uzupełnieniem.
18:30 – 19:30 Kolacja
19:30 – 20:30 Selfstaging i networking
20:30 – Wieczorna zabawa taneczna
Zabawa w klubie nocnym, w trakcie zabawy Dominik przeprowadzi drugą część kursu salsy. Kto nie był na recamp#1 będzie musiał nadrobić zaległości wcześniej w domu ;)
22 marca – sobota
09:00 – 10:00 Śniadanie
10:00 – 11:00 Masz kaca… po źle wydanym budżecie marketingowym?
Bolek Drapella

Bolek zdradzi Tobie tajniki mierzenia efektywności różnych działań marketingowych. Podążając za kilkoma prostymi wskazówkami dowiesz się jak dwukrotnie poprawić skuteczność swojego budżetu reklamowego.
11:00 – 12:30 Budowanie strategii biura
Paweł Górski
Jak stworzyć skuteczną strategię biura nieruchomości? Jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna? Jak odnosić sukcesy na rynku nieruchomości bez względu na wielkość prowadzonego biznesu? O tym wszystkim opowie Paweł w oparciu o strategię błękitnego oceanu oraz własne doświadczenia w jej stosowaniu.
12:30 – 13:00 Przerwa i wymeldowanie
BLOK 3 (Home staging, branding, zarządzanie sprzedażą)
11:30 – 13:00 Home staging (pierwsza część)
Dominika Dąbrowska i Sylwia Zgórkiewicz
Techniki home stagingu. W pierwszej części warsztatów dowiemy się co wpływa na wizerunek sprzedawanej nieruchomości i jak wydobyć jej potencjał. Poznamy rolę kolorów, dodatków i światła w aranżacji wnętrza i podczas sesji fotograficznej. Dowiecie się jakie zmiany w mieszkaniach jesteście w stanie sami wprowadzić, a kiedy warto skorzystać z pomocy home stagera. Sprawdzicie też “na żywo” swoje umiejętności w dokonywaniu metamorfoz mieszkań.
13:00 – 14:00 Panel dyskusyjny
Agnieszka Szałęga-Gazda, Łukasz Kruszewski
Agnieszka i Łukasz zaproszą przedstawicieli serwisów ogłoszeniowych do udziału w panelu dyskusyjnym. Będą zadawali trudne pytanie. Wcześniej pytania zbierzemy od Was. Słowem: podyskutujemy merytorycznie.
14:00 – 14:20 Zestaw narzędzi wspierających pracę pośrednika
Grupa Morizon-Melog
14:20 – 15:00 Lunch
15:00 – 16:30 Home staging (druga część)
Dominika Dąbrowska i Sylwia Zgórkiewicz
Korzyści home stagingu. W tej części warsztatu skupimy się na argumentach, które pozwolą łatwiej przekonywać Waszych klientów do home staginu. Dowiecie się jakie zmiany są opłacalne i jak je wyceniać? Kiedy home staging to “układanie poduszek” a kiedy to zarządzanie remontem i grupa podwykonawców. Podyskutujemy, czy home staging to zbędny wydatek czy jednak inwestycja, która się opłaca?
16:30 – 17:00 Przerwa kawowa
17:00 – 18:30 Budowanie wizerunku
Katarzyna Czerwiak
Marketing osobisty w ujęciu rynku nieruchomości. Czym jest wizerunek? Czy jestem marką czy człowiekiem? Jak przedstawić się światu i jak się z nim komunikować? Media i narzędzia tworzenia wizerunku firmy lub pośrednika w praktyce. Tworzenie wizerunku w Internecie i planowanie zarządzania nim w przyszłości. Szanse i zagrożenia medialnej wioski dla pośrednika nieruchomości.
18:30 – 19:30 Kolacja
19:30 – 20:30 Selfstaging i networking
20:30 – Wieczorna zabawa taneczna
Zabawa w klubie nocnym, w trakcie zabawy Dominik przeprowadzi drugą część kursu salsy. Kto nie był na recamp#1 będzie musiał nadrobić zaległości wcześniej w domu ;)
22 marca – sobota
09:00 – 10:00 Śniadanie
10:00 – 11:00 Masz kaca… po źle wydanym budżecie marketingowym?
Bolek Drapella
Bolek zdradzi Tobie tajniki mierzenia efektywności różnych działań marketingowych. Podążając za kilkoma prostymi wskazówkami dowiesz się jak dwukrotnie poprawić skuteczność swojego budżetu reklamowego.
11:00 – 12:30 Zarządzanie sprzedażą
Marcin Kubiak
Na warsztacie dowiesz się: jak rekrutować, żeby wybrać najlepszych ludzi do zespołu, jak rozmawiać z agentem, tak żeby systematycznie robił określone wyniki, jak motywować zespół, żeby pracował spójnie i skutecznie, jak rozmawiać z klientem, tak żeby umówił się bez wahania na spotkanie.
12:30 – 13:00 Przerwa i wymeldowanie
BLOK 4 (Strategia biura, budowanie wizerunku, zarządzanie sprzedażą, psychologia sprzedaży)
11:30 – 13:00 Budowanie strategii biura
Paweł Górski
Jak stworzyć skuteczną strategię biura nieruchomości? Jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna? Jak odnosić sukcesy na rynku nieruchomości bez względu na wielkość prowadzonego biznesu? O tym wszystkim opowie Paweł w oparciu o strategię błękitnego oceanu oraz własne doświadczenia w jej stosowaniu.
13:00 – 14:00 Panel dyskusyjny
Agnieszka Szałęga-Gazda, Łukasz Kruszewski
Agnieszka i Łukasz zaproszą przedstawicieli serwisów ogłoszeniowych do udziału w panelu dyskusyjnym. Będą zadawali trudne pytanie. Wcześniej pytania zbierzemy od Was. Słowem: podyskutujemy merytorycznie.
14:00 – 14:20 Zestaw narzędzi wspierających pracę pośrednika
Grupa Morizon-Melog
14:20 – 15:00 Lunch
15:00 – 16:30 Budowanie wizerunku
Katarzyna Czerwiak
Marketing osobisty w ujęciu rynku nieruchomości. Czym jest wizerunek? Czy jestem marką czy człowiekiem? Jak przedstawić się światu i jak się z nim komunikować? Media i narzędzia tworzenia wizerunku firmy lub pośrednika w praktyce. Tworzenie wizerunku w Internecie i planowanie zarządzania nim w przyszłości. Szanse i zagrożenia medialnej wioski dla pośrednika nieruchomości.
16:30 – 17:00 Przerwa kawowa
17:00 – 18:30 Zarządzanie sprzedażą
Marcin Kubiak
Na warsztacie dowiesz się: jak rekrutować, żeby wybrać najlepszych ludzi do zespołu, jak rozmawiać z agentem, tak żeby systematycznie robił określone wyniki, jak motywować zespół, żeby pracował spójnie i skutecznie, jak rozmawiać z klientem, tak żeby umówił się bez wahania na spotkanie.
18:30 – 19:30 Kolacja
19:30 – 20:30 Selfstaging i networking
20:30 – Wieczorna zabawa taneczna
Zabawa w klubie nocnym, w trakcie zabawy Dominik przeprowadzi drugą część kursu salsy. Kto nie był na recamp#1 będzie musiał nadrobić zaległości wcześniej w domu ;)
22 marca – sobota
09:00 – 10:00 Śniadanie
10:00 – 11:00 „Masz kaca… po źle wydanym budżecie marketingowym?
Bolek Drapella
Bolek zdradzi Tobie tajniki mierzenia efektywności różnych działań marketingowych. Podążając za kilkoma prostymi wskazówkami dowiesz się jak dwukrotnie poprawić skuteczność swojego budżetu reklamowego.
11:00 – 12:30 Psychologia sprzedaży
Radek Musiał
To warsztaty zawierające w sobie pojęcia i mechanizmy kreujące sprzedaż. Praktyczne aspekty sprzedaży, wyznaczanie celu, dyscyplinę w biznesie, a ponadto zasady prezentacji biznesowej. Większość omawianych tematów wypływa z doświadczenia i obserwacji rynku, a ciekawostki i techniki stosowane przez sprzedawców na całym świecie będą tylko uzupełnieniem.
12:30 – 13:00 Przerwa i wymeldowanie
  • Wybierz blok
BLOK 5 (obróbka graficzna zdjęć)
13:00 – 14:30 Fotografia w praktyce (pierwsza część)
Katarzyna Maczyszyn
Kasia będzie uczyć nas w jaki sposób obrabiać zdjęcia, tak żeby wydobyć z nich jak najwięcej dla potencjalnego Klienta. Wy będziecie grafikami, modelką będzie mieszkanie.
14:30 – 15:30 Zdjęcie grupowe i Lunch
15:30 – 17:00 Fotografia w praktyce (druga część)
Katarzyna Maczyszyn
Dalszy ciąg warsztatu Kasi
BLOK 6 (home staging)
13:00 – 14:30 Home staging (pierwsza część)
Dominika Dąbrowska i Sylwia Zgórkiewicz
Techniki home stagingu. W pierwszej części warsztatów dowiemy się co wpływa na wizerunek sprzedawanej nieruchomości i jak wydobyć jej potencjał. Poznamy rolę kolorów, dodatków i światła w aranżacji wnętrza i podczas sesji fotograficznej. Dowiecie się jakie zmiany w mieszkaniach jesteście w stanie sami wprowadzić, a kiedy warto skorzystać z pomocy home stagera. Sprawdzicie też “na żywo” swoje umiejętności w dokonywaniu metamorfoz mieszkań.
14:30 – 15:30 Zdjęcie grupowe i Lunch
15:30 – 17:00 Home staging (druga część)
Dominika Dąbrowska i Sylwia Zgórkiewicz
Korzyści home stagingu. W tej części warsztatu skupimy się na argumentach, które pozwolą łatwiej przekonywać Waszych klientów do home staginu. Dowiecie się jakie zmiany są opłacalne i jak je wyceniać? Kiedy home staging to “układanie poduszek” a kiedy to zarządzanie remontem i grupa podwykonawców. Podyskutujemy, czy home staging to zbędny wydatek czy jednak inwestycja, która się opłaca?
BLOK 7 (model biznesowy a social media)
13:00 – 14:30 Komunikacja marketingowa biura nieruchomości w mediach społecznościowych (pierwsza część)
Mariusz Łodyga
Jak dziś klienci nawiązują pierwszy kontakt z marką. Dlaczego potrzebna jest dobra strona docelowa i dlaczego jest to Twój priorytet. Jaki jest wpływ mediów społecznościowych na budowowanie świadomości marki. Który z dostępnych kanałów socialowych wybrać do komunikacji z klientami. Jak zachowują się użytkownicy mediów społecznościowych na stronie www. Jak sprzedawać usługi poprzez media społecznościowe. Jakie okazje tracę gdy nie ma mojego biznesu w social media.
14:30 – 15:30 Zdjęcie grupowe i Lunch
15:30 – 17:00 Komunikacja marketingowa biura nieruchomości w mediach społecznościowych (druga część)
Mariusz Łodyga
Druga część warsztatu Mariusza.
BLOK 8 (wideo)
13:00 – 14:30 Wideo montaż podstawowy (pierwsza część)
Dominik Stodolny
Dominik udowodni, że montaż wideo wcale nie jest trudny. Nauczymy się podstawowego montażu w oparciu o program z najwyższej półki – Adobe Premiere Elements.
14:30 – 15:30 Zdjęcie grupowe i Lunch
15:30 – 17:00 Wideo montaż podstawowy (druga część)
Dominik Stodolny
Druga część warsztatu Dominika.
17:00 – 17:30 Na koniec Was zainspirujemy
Przygotowujemy dla Was specjalną inspirującą prezentację, chcemy żebyście z recampu wyjechali naładowani energią i pełni nowych pomysłów.
17:30 – 17:45 Zakończenie i podziękowania

Pobierz pełny programPDF