Wykłady poprowadzą

Katarzyna Tyszko  kontakt i Magdalena Sygitowicz

Katarzyna to doświadczony trener biznesu, coach zespołowy oraz indywidualny z międzynarodowymi uprawnieniami. Master NLP. Doradca w obszarze zarządzania z doświadczeniem w pracy w PricewaterhouseCoopers, E&Y, Idea!Management. Pracowała również po stronie biznesu w branży doradczej i finansowej. W swojej firmie doradczej buduje zespoły efektywne w działaniu i wspiera liderów sprzedaży. Fascynację procesem sprzedaży nieruchomości przekuła w zawód pośrednika. Razem z Magdą Sygitowicz stworzyła biuro o ciekawym modelu biznesowym wdrażając swoje doświadczenia z pracy w konsultingu i pracy coachingowej. Klientów zaciekawia swoim podejściem i oferowanym modelem działania. Nietuzinkowe podejście do nowej profesji szybko buduje jej bazę zadowolonych klientów.

Magda jest licencjonowany pośrednikiem, członkiem Warszawskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami i PFRON. Członek Komisji MLS przy WSPON. Orędownik sprzedaży wyłącznie na wyłączność. Od ponad 20 lat sprzedaje i wynajmuje nieruchomości rozmaitej maści – poza licznymi mieszkaniami, domami i działkami sprzedała też zamek krzyżacki i klasztor. Po wielu latach pracy i współpracy z trzema liczącymi się biurami nieruchomości, w których wiele się nauczyła postanowiła stworzyć, wraz ze swoją byłą klientką, a obecnie partnerką biznesową – Katarzyną Tyszko – inną jakość obsługi na rynku obrotu nieruchomościami.

Spójrz w lustro
piątek, 10:15

Będzie o świadomym i sprawczym budowaniu relacji biznesowej z klientem. O tym, które granice w naszym działaniu stawiają nasi klienci, a które sami sobie stawiamy. Jak je przekraczać? Jak się przygotować na spotkanie, które postrzegamy jako wyzwanie? Kim jesteś, a kim chcesz być w tej relacji? Spójrz w lustro i odpowiedz na to pytanie. Sięgnij po swój pełen potencjał. Wykład połączy wypowiedź doświadczonego pośrednika z doświadczeniem coacha pracującego metodą Transformational Presence and Leadership Coaching Alana Seale’a. Praktycznie opowie o metodzie pracy z lustrem i budowaniu swojej integralności.

 

Marcin Jańczuk   kontakt i Bartosz Sawicki Bartosz Sawicki  kontakt

Marcin to Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, podyplomowych studiów w Szkole Głównej Handlowej i Wyższej Szkole Gospodarowania Nieruchomościami. Od kilkunastu lat związany z branżą nieruchomości i public relations. W latach 2003-2008 współpracował z firmą Polanowscy Nieruchomości, m.in. na stanowisku dyrektora ds. rozwoju spółki. Od 2008 r. dyrektor ds. public relations w Metrohouse. Licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami. W latach 2011-2013 członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, obecnie członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia. Jeden z inicjatorów powołania do życia i organizator Polskiej Izby Nieruchomości, obecnie członek jej Komisji Rewizyjnej. Współautor cyklicznych raportów ,,Polski Rynek Nieruchomości”, autor licznych artykułów, opracowań i analiz rynku mieszkaniowego. Konsultant PR realizujący projekty m.in. dla branży deweloperskiej.

Bartosz łączy doświadczenie PR-owca, dziennikarza, trenera z praktyczną wiedzą z kilku branż. Przez całą karierę związany jest z komunikacją i mediami. Pracował w biurach komunikacji dużych korporacji i agencjach PR. Na swoim koncie ma dziesiątki projektów i konferencji od fazy pomysłu do organizacji. Prowadzący i uczestnik największych konferencji branżowych o komunikacji, marketingu, relacji z mediami oraz zarządzania sytuacją kryzysową. Przez ponad trzy lata redaktor naczelny PRoto.pl. Kierował pracami redakcji oraz prowadził warsztaty i szkolenia z public relations, w szczególności relacji z mediami. Jako dziennikarz pisał artykuły w Dzienniku Polska Europa Świat i polskiej edycji Wall Street Journal. Współpracował także największymi dziennikami (Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Życie Warszawy) i agencjami informacyjnymi (Interfax). Obecnie Senior Account Executive – corporate&public affairs w agencji Fleishman-Hillard.

Pośrednik i media relations – czyli dziennikarz naprawdę nie gryzie
piątek, 11:45

Wystąpienie ma na celu przybliżenie tematyki związanej z szeroko pojmowanym kontaktem z mediami. Marcin, z perspektywy podmiotu działającego w branży, opowie o roli i znaczeniu realizowania stałej polityki kontaktu z otoczeniem poprzez współpracę z dziennikarzami. Dlaczego warto „zaprzyjaźnić się” z lokalnymi mediami, co daje taka współpraca i czy opłaca się ją uskuteczniać poza największymi aglomeracjami – nawet jeśli działamy na bardzo lokalnym rynku. Z kolei Bartek – mający doświadczenie jako dziennikarz piszący swego czasu o nieruchomościach a teraz PR-owiec, przybliży specyfikę pracy w mediach, oczekiwania wobec współpracowników i odpowie na pytanie, jakie błędy popełniają przedstawiciele naszej branży w komunikacji z przedstawicielami mediów. Prowadzenie prezentacji w duecie umożliwi skonfrontowanie przedstawianych tez z rzeczywistymi potrzebami mediów.

 

Krzysiek Kowalkowski  kontakt

Krzysiek Kowalkowski
Online i offline marketer. Z branżą nieruchomości związany ponad 8 lat, z branżą internetową ponad 14. Dotychczas szef zespołu realizującego projekty w jednej z największych spółek medialnych w Polsce Agora S.A., dla takich marek jak Domiporta.pl, Autotrader.pl i Tabor24.pl. Później związany z Grupą Allegro, gdzie skupiał się na doświadczeniu użytkownika, jako lider zespołu projektantów mobilnych. Aktualnie Brand Manager kategorii Nieruchomości w Gratka.pl. W wolnych chwilach wspomaga Pośredników w Obrocie Nieruchomościami w kreowaniu brandów, budowaniu ich obecności online i offline, doradza w jaki sposób efektywnie wydawać pieniądze na marketing w branży nieruchomości. Projektant użyteczności, Architekt informacji, Designer.

Rachunek sumienia pośredników
piątek, 12:45

Krzysiek omówi pierwsze, wstępne wyniki Ogólnopolskiego Badania Pośredników zrealizowanego przez Zespół Badań Rynkowych Gratka.pl przy współpracy z recamp.pl. Dowiecie się z niego, kim jest polski pośrednik, ile ma lat, gdzie mieszka, jaki ma staż w branży, jaki charakter ma jego praca, w jakim biurze pracuje, jakiej wysokości prowizję pobiera, którą stronę transakcji reprezentuje, ile realizuje transakcji, z jakich narzędzi korzysta, które z nich są skuteczne, jak się reklamuje, jak wycenia nieruchomości, jak mierzy swoje działania marketingowe i wiele, wiele więcej. Oczywiście Krzysiek zdradzi też, kim jest recapiarianin.

 

Joanna Lebiedź  kontakt

Joanna Lebiedź kontakt
W zawodzie czynnie i nieprzerwanie od 1989 roku. Licencjonowany Pośrednik i Zarządca nieruchomości. Członek i współtwórca Warszawskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami, gdzie od wielu lat pełni liczne funkcje w organach statutowych. Były rzecznik prasowy PFRN. Laureat wielu nagród branżowych, w tym prestiżowego „Kazimierza” przyznawanego osobom i instytucjom zasłużonym dla rynku nieruchomości w Polsce. Wykładowca akademicki, trener i autor licznych szkoleń dla pośredników i kandydatów do zawodu. Autor analiz i opracowań dotyczących aktualnej sytuacji rynku nieruchomości w Polsce, cyklicznie ukazujących się w mass mediach, w tym w radiu i telewizji. Od roku związana z siecią RE/MAX, w ramach której prowadzi własny oddział RE/MAX Action. Wykładowca Akademii RE/MAX. Zwolennik i propagator umów z klauzulą wyłączności. Trener prowadzący i pomagający przejść firmom na ten sposób pracy. Na koncie ma tysiące transakcji obrotu nieruchomościami. Prywatnie matka dwojga wspaniałych dzieci – Agnieszki i Marcina, a od niedawna szczęśliwa babcia.

Procedury w pośrednictwie, czyli nie wyważaj otwartych drzwi
piątek, 11:45

Warsztat poparty 29-letnim doświadczeniem pracy w zawodzie pośrednika. Kierowany jest zarówno do początkujących pośredników (otrzymają oni gotowy zbiór procedur, który należy po prostu „wdrożyć” we własnej firmie), jak i pośredników doświadczonych. Wykład ten uporządkuje, i logicznie wytłumaczy chronologię i zasadność podejmowanych czynności, oraz zniechęci do podejmowania działań pozornie tylko wpływających na skuteczność działania, za to absorbujących energię i czas. Wykład obejmie szerokie spektrum działań podejmowanych przez pośredników w ramach wykonywanego zawodu – od psychologii sprzedaży, po kwestie formalno-prawne.

 

Beata Uberna  kontakt

Od roku 1989 nieprzerwanie prowadzi działalność gospodarczą, z czego od roku 2000 jako licencjonowany pośrednik obrotu nieruchomościami i zarządca. Uczestniczka licznych szkoleń specjalistycznych w zakresie obrotu i zarządzania nieruchomościami, wiedzy finansowej, inwestowania oraz Fizycznej Ekonomii i Prawdziwych Wartości. Inwestor, udziałowiec i prezes spółki developerskiej, a od roku 2009 współwłaściciel spółki kapitałowej w 100% inwestującej w rynek nieruchomości. Należy do ścisłego grona odznaczonych tytułem Certyfikowanego Eksperta ds. Metali Szlachetnych. Obecnie pełni funkcje Wiceprezesa Stowarzyszenia Valores Veri Polski Instytut Prawdziwych Wartości aktywnie działając w zakresie budowania świadomości społecznej w tematyce Prawdziwych Wartości.

WARTOŚĆ to Twoja MOC – pośredniku
piątek, 12:45 oraz sobota, 14:30

W trakcie wykładu omówimy: 1. WARTOŚĆ NIERUCHOMOŚCI Czy określenie wartości nieruchomości przed przyjęciem oferty jest ważne? Dodatkowo odpowiemy na pytania: Jak wykonać analizę rynkową i wyniki przedstawić klientowi; Jakie korzyści wynikają, gdy wykonamy staranną pracę PRZED przyjęciem oferty. 2. WARTOŚĆ OSOBISTĄ Czy stałe budowanie wewnętrznej wartości może doprowadzić do podniesienia rangi zawodu? Dodatkowo odpowiemy na pytania: Jak budować wartość osobistą i dobrze ją sprzedać klientowi; Co wpływa na wizerunek pośrednika i jego wyniki

John Fountain  kontakt

John Fountain is the Team Leader of Keller Williams First Atlanta in Atlanta, GA. The office closed 1 Billion and 82 Million in 2015. John is in charge of Production, Growth, Culture and Profit and First Atlanta is currently ranked the #3 office in Keller Williams Realty International out of 700+ offices. John has 16 years of sales experience and now enjoys teaching and coaching others to be the best version of themselves!
See John’s invitation to recamp: https://youtu.be/cHEERKN0_GE

How to become a Millionaire using 5 simple concepts
Friday, 14:15

There are 5 concepts that I John will discuss: 1. 4 Stages of Personal Growth 2. 80/20 Principle 3. 4 Key Models for Business 4. 3 Legs of Lead Generation 5. Keeping your Energy with Focus

Marzena Szczepanik  kontakt

Coach ICC, trener biznesu, doradca negocjacyjny. Doświadczenie biznesowe zdobywała w działach sprzedaży firm z branż przemysłu stoczniowego, transportu lądowego i odzieżowego. Z sukcesem wspierała pion wychowawczy w szkole ponadgimnazjalnej oraz angażowała się w prace społeczne, między innymi wolontariat, centrum animacji młodzieży. Obecnie koncentruje się na szkoleniach biznesowych, coachingu i negocjacjach biznesowych. Tworzy i realizuje autorskie projekty szkoleniowe skierowane do wymagających grup odbiorców. Wspiera kadrę menadżerską poprzez analizę, diagnozę, ocenę i profesjonalną informację zwrotną oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Doradza w procesach negocjacyjnych opracowując strategie. Prowadzi procesy coachingowe według standardów ICC, na szczególne życzenie wprowadza rozwiązania NLP i TLT.

Asertywność w budowaniu relacji biznesowej
piątek, 14:15

Wykład wyposaży was w konkretnie narzędzia i rozwiązania, odpowie na pytanie ‘czy potrafię być asertywny?’, położy naciska na komunikat ‘JA”. Będzie o różnicy między asertywnością a manipulacją, uległości a agresji. Dowiecie się ponadto o asertywnej odmowie, prośbie, reakcji na krytykę oraz jak reagować na zachowania nieasertywne.

Waldemar Wierzycki  kontakt

Ekonomista, trener, inwestor, coach, mediator, ekspert branży nieruchomości związany z Polską Federacją Rynku Nieruchomości w Warszawie oraz Europejską Radą Zawodów Rynku Nieruchomości w Brukseli. Dyrektor w spółce A&Q Estates LTD w Londynie, zasiada w zarządzie największego w Polsce Stowarzyszenia Pośredników w Bielsko-Częstochowsko-Katowickim Stowarzyszeniu Pośredników w Obrocie Nieruchomościami, członek Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia Mediatorów Gospodarczych. Kieruje się zasadą „Win-Win” czyli każdy wygrywa, która mówi, że ważne jest, aby efekt Twoich działań był korzystny zarówno dla Ciebie, jak i dla drugiej strony. Tylko wówczas będzie Ci to gwarantowało długofalowy sukces.

Skuteczny marketing nieruchomości z punktu widzenia pośrednika, czyli marketing nieruchomości widziany nie tylko z punktu widzenia portali nieruchomościowych
piątek, 16:00

Osiągnięcie trwałego sukcesu na rynku nieruchomości jest możliwe tylko dzięki zawieraniu systematycznej liczby transakcji, konkurencyjnej reklamie ofert i utrzymaniu wysokiej jakości relacji z klientem. Dla prowadzących biura pośrednictwa konieczne jest stosowanie rozwiązań, generujących takie zachowania pośredników, które gwarantują regularną i systematyczną liczbę zawieranych przez nich transakcji. Istnieje kilka łatwych sposobów do zastosowania, dzięki którym ścieżka obsługi klienta od pierwszego kontaktu efektywnie i za każdym razem zmierza do transakcji. Dla pośrednika jak i całego biura niezbędne są również takie rozwiązania, które gwarantują ciągłość w obsłudze każdego klienta, poprzez regularny kontakt i zabezpieczenia przed zaniedbaniem relacji z klientami lub utratą kontaktu. Są to podstawowe działania niezbędne w realizacji celów sprzedażowych. Prelekcja będzie przedstawieniem zasad i konkretnych rozwiązań w biurze, które należy stosować aby realizować te cele.

Barbara Hołubicka  kontakt i Kamila Tomczak  kontakt

Barbara to rzeczoznawca majątkowy nr. 5306 i absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w zakresie ekonomii. Przygodę z wyceną nieruchomości rozpoczęła w Wyższej Szkole Bankowości, a w następnych latach rozwijała ją poprzez praktyki, liczne szkolenia oraz przynależność do Wielkopolskiego Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych. Pasjonatka nieruchomości inwestycyjnych, ciekawych tematów. Wyceną związana m. in. z PKP S. A., Urzędem Wojewódzkim w Poznaniu, Zarządem Dróg Wojewódzkich, Urzędem Miasta w Śremie, Orbis S. A., Polskim Radiem S. A., TK Telekom Sp. z o. o., Instytutem Technologiczno-Przyrodniczym oraz z innymi inwestorami indywidualnymi. Uważa, że nieruchomości są niepowtarzalne, dlatego też do każdej podchodzi z pełnym profesjonalizmem.

Kamila to rzeczoznawca majątkowy i pośrednik w obrocie nieruchomościami. Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Studia podyplomowe w zakresie wyceny i pośrednictwa ukończyła w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Do problematyki nieruchomości podchodzi z dużym zaangażowaniem – każda nieruchomość wymaga indywidualnego podejścia. Podstawowe zasady we współpracy z klientami, którymi kieruje się Kamila to profesjonalizm, rzetelność i szacunek dla klienta. Współpracuje z podmiotami publiczno – prawnymi, sądami oraz klientami indywidualnymi.

Stan prawny nieruchomości – Co musisz sparwdzić? Jakie są pułapki?
piątek 16:00

Wykład będzie przeprowadzony w 3 blokach tematycznych: 1.lokal mieszkalny (mieszkanie) 2.działka budowlana 3.nieruchomosć zabudowana (dom) Każdy blok będzie podzielony na 2 części: Część 1: Jakie informacje należy zbadać przy badaniu nieruchomości? Gdzie pozyskiwać informacje? – Internet, urzędy, gestorzy sieci, otoczenie, Formularze check-listy do sprawdzania stanu prawnego. Część 2 Jakie pułapki mogą Cię czekać? Co jest zapisane w KW a co nie jest? Ciekawe przypadki z praktyki.

 

Gil Li-Ran  kontakt

Gil Li-ran is the VP of marketing for RE/MAX Israel, the head trainer and IT manager, and has been with RE/MAX for 9 years. A world renowned trainer, coach, Director of Real Estate School in Israel, having 15 years of experience in training in the real estate industry, who has trained more than 2,500 agents in Europe, Asia and America. Gil firmly believes that at the heart of training is the audience, and the focus of the coaching process is always the person being coached. People who Gil trained underline that his ability to connect with his audience in addition to his exceptional content has raised the productivity of their business. The people trained by Gil are some of the most productive and they use the most cutting edge techniques to provide exceptional service.
See Gil’s Invitation to his sessions:
https://youtu.be/a4atAs23Mjs

And short description of Glil’s 4 sessions:
1. Exceptional service for exceptional profits
Friday, 11:45, a workshop (VIP tickets only)

Differentiate and position your business through total commitment to exceptional service, delivering the WOW effect to your clients. Learn how to manage & execute a service-oriented business.

2. The Ultimate online marketing guide
Friday, 14:15, a workshop (VIP tickets only)

A simple plan of attack – how to tackle the intimidating world of social media by creating a clear strategy based on specific goals, and how to implement the appropriate marketing arms in order to fulfill the strategy.

3. Growing a mega office
Friday, 16:00, a workshop (VIP tickets only)

Retaining agents is one of our biggest challenges, as productive agents are the foundation of the road to profitability. There are three different stages in retention, as this workshop will teach you on your way to a bigger office!

4. Greatness in everyday life
Friday, 17:30, a speach (VIP and BASIC tickets)

We are all inspired by greatness, as we watch, listen and read about it – but how do we implement greatness in our own lives? It is time to find various ways not only to do great things but also to be great. To follow the footsteps of those we look up to and live a life worth living. To leave our mark on our industry, family and life itself!

Joanna Podczerwińska  kontakt

Psycholog praktyk z tytułem uzyskanym na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Specjalista w zakresie realizowania procesów rekrutacyjnych, budowania i prowadzenia zespołów sprzedażowych, motywacji i coachingu. Związana z rynkiem nieruchomości od 2007 roku. Obecnie dyrektor oddziału w ogólnopolskiej sieci agencji nieruchomości INDEPRO.

Jak rekrutować, budować i utrzymać skuteczny zespół w agencji nieruchomości
sobota, 10:00 oraz 14:30

Etapy profesjonalnego procesu rekrutacyjnego. Profil skutecznego kandydata na pośrednika – warsztat. Jak prowadzić w skuteczny sposób wydajny zespół biorąc pod uwagę różnice pokoleniowe i oczekiwania agentów. Czynniki wpływające na utrzymanie zaangażowania i motywację zespołu. Najczęstsze błędy rekrutacyjne.

Agnieszka Grotkowska  kontakt

Ekspert rynku nieruchomości. Doświadczona menadżer sprzedaży i komunikacji marketingowej. Od ponad 16 lat związana z rynkiem nieruchomości. Przez wiele lat związana z serwisem domiporta.pl najpierw na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży, potem jako Doradca ds. Kluczowych klientów. Od 2007 roku rozwijała dział handlowy serwisu domiporta.pl najpierw jako Kierownik Sprzedaży, potem jako Zastępca Dyrektora Sprzedaży. W 2012 roku objęła stanowisko Dyrektora ds. Projektów Specjalnych i odpowiadała za kwestie związane z PR, komunikacją, social media oraz realizacją projektów z największymi partnerami branżowymi. Od 2 lat współwłaściciel Freedom Nieruchomości i Dyrektor warszawskiego oddziału Freedom.

Jak zrobić biznes na wyłączności i utrzymać rentowną firmę
sobota, 10:45 oraz 14:30

Krótko. Nie co to jest wyłączność i dlaczego warto, tylko jak pozyskać, jak sprzedać, jak na tym zarobić i jak utrzymać dobrze prosperującą firmę.

Krzysztof Rzepkowski  kontakt

Krzysiek jest wykładowcą akademickim Uniwersytetu Warszawskiego – ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów – przeszedł 40-dniowy kurs Train The Trainer i jest profesjonalnie przygotowanym trenerem sprzedaży – przez 3 lata sprzedawał nieruchomości więc wie z czym się to je – na dziś swój czas pracy dzieli w połowie na bycie Managerem, w drugiej połowie właśnie na bycie Trenerem.

Buty klienta, czyli sprzedaży bez wciskania i przeciągania liny
sobota, 10:00

Tradycyjny model sprzedaży oparty jest na pięciu etapach: nawiązanie kontaktu, analiza potrzeb, prezentacja, zwalczanie obiekcji, finalizacja. Model ten jest już niemal intuicyjny, a przez to doskonale znany klientom, którzy nauczyli się na niego reagować – również w przypadku zakupu nieruchomości. Jakie środki i wybiegi stosują klienci, by przeprowadzić cały proces na własnych warunkach? Jak zmylają pośredników i dlaczego to robią, nawet kiedy mieszkanie odpowiada ich oczekiwaniom i chcą je kupić? Jak to się przekłada na pracę pośrednika – jego nastawienie do pracy i wyniki? No i w końcu: co zrobić, by wilk był syty a owca cała, kiedy wilk goni już ostatkiem sił, a owca coraz szybciej ucieka?

Ewa Winiczenko  kontakt

Notariusz prowadząca kancelarię notarialną w formie spółki cywilnej w Warszawie. Poprzednio przez 15 lat pośrednik w obrocie nieruchomościami. Członek komisji egzaminacyjnej dla pośredników w obrocie nieruchomościami powołana zarządzeniem Ministra Budownictwa. Wykładowca prawa cywilnego na uczelniach prywatnych i publicznych. Warszawianka. Matka dwójki dzieci. Jej pasje to podróże, teatr, kino i taniec.

Przygotowanie nieruchomości do sprzedaży – wady prawne
sobota, 12:00

Podczas warsztatu Ewa poruszy takie tematy jak wady prawne nieruchomości, weryfikacja stanu prawnego i przygotowanie nieruchomości do sprzedaży w zakresie stanu prawnego.
Celem warsztatu jest uświadomienie sobie potencjalnych problemów oraz poznanie praktycznych sposobów na ich szybkie rozwiązanie. Warsztat usystematyzuje również pojęcia i zagadnienia, z którymi pośrednicy spotykają się na co dzień.

 

Marta Kuroszczyk  kontakt

Z pasji Projektant Usług & Biznesu a z serca Edukator Globalny. Przez blisko 7 lat związana z rynkiem nieruchomości. Raczkowała w branży jako sprzedawca później stopniowo rozwijała swoje umiejętności w zakresie marketingu i kreowania marki. Ostatecznie układała strategię rozwoju produktów mieszkalnych i osiedli, tworzyła politykę cenową oraz kreowała nowe usługi i unikalne propozycje wartości tworząc nisze rynkowe. Obecnie skoncentrowana jest na projekcie edukacyjnym „Połączenia.”, gdzie główne obszary projektowe to unikalne doświadczenia klientów, znaczenie i wykorzystanie nowych technologii (smartphone, Internet) na potrzeby indywidualne oraz jako narzędzia dialogu i wymiany międzypokoleniowej i międzykulturowej. W tak zwanym międzyczasie, Marta Kuroszczyk brała udział, jako jedna z 3 Polek, w międzynarodowym projekcie, gdzie jako stażysta- projektant biznesu, mieszkała i pracowała w 4,5 milionowej metropolii u wybrzeży Oceanu Indyjskiego w Dar Es Salaam (Tanzania).

Łatanie ścieżek klienta, czyli budowanie wartości dodatnej w Twoich usługach`
sobota 12:00

Najlepsze ścieżki klienta to te zaprojektowane, powie ci to każdy Projektant Usług. Problem jest taki, że dziś jeszcze bardzo rzadko ścieżki się projektuje, dlatego też zazwyczaj są bardzo dziurawe. Podczas warsztatu uczestnicy poznają narzędzia pozwalające im zaprojektować ścieżkę klienta przez usługę. Zrozumienie ścieżki klienta pozwala na bardziej precyzyjne kreowanie usługi i jest punktem wyjścia do generowania unikalnej propozycji wartości.. To co, długopisy w dłoń i projektujemy!

 

Agnieszka Szałęga-Gazda kontakt i Bolek Drapella  kontakt

Agnieszka – w branży nieruchomości od 13 lat, w zawodu nauczyciel języka niemieckiego, z zamiłowania licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami, Doradca Rynku Nieruchomości, „dizajnerka” wnętrz i dekoratorka wolnych przestrzeni, nie tylko tych „nieruchomościowych”. Od 2007 roku prowadzi biuro „idea-INVEST”, z sukcesem realizując umowy na wyłączność, w wachlarzu usług znajduje się również Home Staging oraz prezentacje wideo jako jedna z form nowoczesnego marketingu. Prywatnie mama dwóch synów, psycholog z dobrym „nosem” i pasjonatka muzyki. Jej pasją są narty, rower i góry, te niskie i te wysokie a celem zdobywanie wszelkich szczytów.

Bolek od 16 lat w branży internetowej, w latach 2010-2015 prezes i wiceprezes grupy Morizon-Melog (m.in. morizon.pl, domy.pl, oferty.net, nportal.pl), wcześniej również szef portalu gratka.pl. Od 13 lat właściciel brytyjskiej spółki RoomAuction.com Ltd działającej w branży online travel oraz wiceprezes hongkońskiej spółki AirHelp.com pomagającej pasażerom linii lotniczych. Ewangelista efektywnego marketingu głównie w branży nieruchomości. W przeszłości, z ramienia agencji interaktywnej odpowiedzialny za obecność marki Heyah w internecie, pracował także dla BMW, DrOetker, Americanos, Mentos i Multimedia Polska. Prywatnie ojciec czwórki synów z zamiłowaniem do górskich wyjazdów w dobrym towarzystwie latem i zimą, z gitarą i śpiewem. Ex instruktor harcerski i zuchmistrz ZHR, organizator wielu akcji społecznościowych.

Nie mam czasu
sobota 15:15

Agnieszka Szałęga-Gazda i Bolesław Drapella opowiedzą o tym jak mieć czas i nie zwariować. Jak ważne jest połączenie pasji, życia zawodowego i rodzinnego dla własnego rozwoju, równowagi. Dywersyfikacja to nie tylko termin ekonomiczny, a trójpolówka nie tylko rolniczy. Zdarza się Tobie, że nie masz czasu na to, co masz zrobić? Nie biegasz, nie wyjeżdżasz na wymarzone wakacje, nie oddzwaniasz do klienta, albo nie wyrabiasz się z projektem? Spójrz na to z innej strony. Agnieszka i Bolek podzielą się swoimi doświadczeniami oraz na przykładach powiedzą ‘jak żyć’ i nie zwariować. Jak cieszyć się życiem, choć nie zawsze jest to proste.

Warsztaty poprowadzą

Katarzyna Czerwiak  kontakt

Na rynku nieruchomości od 1995r. W dalszym ciągu osobiście obsługuje klientów, bo kontakt z ludźmi jej nie nuży a pracę pośrednika uważa za ciekawa i stymulującą do ciągłego samorozwoju. Absolwentka Ekonomiki Nieruchomości i Procesu Inwestycyjnego, podyplomowych studiów o wycenie nieruchomości. Pasjonatka nowych technologii, która ciągle sprawdza jak można pracować ciekawiej i przyjemniej. Na recampie jako uczestniczka od pierwszej edycji – jako szkoleniowiec od drugiej. Z chęcią dzieli się sprawdzonymi na sobie i na swoich klientach rozwiązaniami.

Trendy, opcje, technologie – jak je wykorzystać w codziennej pracy pośrednika
piątek, 11:45

Przyszłość dzieje się teraz – czyli jak wykorzystać obezwładniające bogactwo możliwości, aplikacji, technologii w relacjach z klientem i codziennej pracy.

 

Małgorzata Świerkosz-Hołysz  kontakt

Małgorzata Świerkosz-Hołysz jest współwłaścicielką H&G Akademia Biznesu i Rozwoju Osobistego. Coach, senior trener, wykładowca dwóch uczelni. Autorka artykułów naukowych dotyczących coachingu i zarządzania. Prowadzi szkolenia z zakresu szeroko rozumianego zarządzania, które łączy z coachingiem, oferując swoim klientom pomoc przy wdrażaniu coachingowego modelu zarządzania. Jest międzynarodowym, certyfikowanym konsultantem MindSonar® oraz doktorantką Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Nauk Społecznych w dyscyplinie Nauk o Zarządzaniu, otwarty przewód doktorski na temat: Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim we współczesnej organizacji. Pracowała m.in. z: TVN., PKO Bank Polski Bank BPH., Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Tauron, PZU, Poczta Polska, ROSSMANN, PGNiG, Nordea Bank Polska, TF SKOK, Allegro, Morizon, RoomAuction, Alstom, Sii, Raben Group, Freedom Nieruchomości

Menedżer w roli coacha czyli parę słów o coachingowym rozwijaniu zespołów
piątek, 11:45 oraz 14:15 (warsztat składa się z dwóch części po 1,5 godziny)

Firma to my, ludzie. Od nas, menedżerów, w dużej mierze zależy, jak rozwiniemy potencjał naszych pracowników. Warsztat przybliży narzędzia coachingowe pomocne w rozwijaniu firmy i pracowników, a także przybliży zalety wykorzystania umiejętności coachingowych w zarządzaniu zespołem.

Małgorzata Pakulska  kontakt

Ponad 25 lat doświadczenia na warszawskim rynku nieruchomości. Duże doświadczenia w zakresie wynajmu własnych lokali. Od kilku lat prowadzi również wykłady dotyczące najmu lokali mieszkalnych.

Najem lokali mieszkalnych – jak uniknąć problemów z lokatorami
piątek, 11:45

Podczas warsztatu otrzymacie dużą dawkę wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat najmów lokali mieszkalnych: 1. omówienia aktów prawnych regulujących najem lokali mieszkalnych 2. zagrożenia czyhające na właścicieli mieszkań. 3. najem zwykły a najem okazjonalny – zalety i wady, różnice i podobieństwa 4. na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy najmu – praktyczne rady 5. jak uchronić się przed pozostaniem lokatora po wygaśnięciu umowy.

Jolanta Starnawska  kontakt

Jola działa na rynku nieruchomości od 1998 roku zdobywając pierwsze doświadczenia zawodowe jako asystentka pośrednika w obrocie nieruchomościami. W rok później ukończyła pierwszy w Polsce kurs na Pośrednika organizowany przez SPPON. W codziennej pracy przyświeca jej zasada Jima Waltera „Nikt nie potrafi zawrzeć umowy tak dobrej jak dwoje uczciwych ludzi, którzy razem pracują”.

Marka firmy, czy marka osobista?
piątek, 14:15

Z warsztatu dowiecie się w jaki sposób skutecznie negocjować prowizję, jak wycenić usługę lub usługi – co wchodzi w ich zakres, ile warta jest „moja” praca i dlaczego nie wolno nisko „się wyceniać”. Są to zagadnienia, które w praktyce udało się wdrożyć i, regularnie weryfikując rynek, podnosić wielkość wynagrodzenia agenta/pośrednika w prowadzonej przez Jolą firmie..
Jola, pokaże narzędzia, które bez większych nakładów finansowych staną się skutecznymi w osiąganiu finansowej satysfakcji w pracy pośrednika/agenta. Przedstawi kilka praktycznych podpowiedzi, jak w zespole wdrożyć świadomość podpisywania umów na wysokich stawkach prowizyjnych – jakie mechanizmy w naszej codziennej pracy mogą temu sprzyjać, a jakie na pewno nie mogą być skutecznymi.

Mikołaj Gawełda  kontakt

Mikołaj Gawełda, Marketing Manager Gratka.pl. Od 11 lat w mediach. Z pasji do słowa, a nie z przypadku. Zaczął od dziennikarstwa, ale wybrał marketing. Zaczął od prasy, ale odnalazł się w digital. Rozwijał serwisy i portale informacyjne i branżowe. Od ponad dwóch lat prowadzi komunikację Gratka Nieruchomości. Zorientowany na jakościowy balans słowa, obrazu, efektu i jego kosztu.

S.Ł.O.W.A. – Strategia Łatwej Optymalizacji Waszych Artykułów
piątek, 16:00

Kurs medialnego kung-fu dla gotowych na walkę ze swoim cieniem. Efekt ROPO zmierzy się z Content Marketingiem… czyli o czym pisać i mówić, do kogo, w jaki sposób i dlaczego ktoś miałby chcieć Cię czytać lub słuchać. A tak zupełnie poważnie – warsztat tworzenia Waszych strategii content marketingu.
Dowiecie się jak opracować strategię marketingu treści opartą o własną markę, unikalną wiedzę, przewagę konkurencyjną, dobrane cele, odważne i rozważne działania, komunikację do określonej grupy potencjalnych klientów oraz pomiar efektów.

Monika Bacińska-Wojewódka  kontakt

Absolwentka Politechniki Warszawskiej i MBA, od kilku lat z powodzeniem łączy wykształcenie inżynierskie z pasją dekoratorską w nowej dziedzinie, jaką jest Home Staging – jest jedną z pierwszych homestagerek w Polsce. W profesjonalnym przygotowaniu nieruchomości do transakcji wykorzystuje wszystkie swoje umiejętności, doświadczenie i wyjątkową kreatywność. Potrafi wydobyć potencjał z naprawdę każdego wnętrza i sprawić, aby oczarowało ono potencjalnych nabywców. Przygotowane przez nią nieruchomości szybko znajdują nowych Właścicieli i Najemców. Pełna energii i radości, zawsze stawia na szczerość. Artystyczna dusza na mocnych inżynierskich podstawach. Jej hobby to języki obce, podróże (z nich czerpie inspiracje), piękne wnętrza i musical. Mama dwójki wspaniałych dzieci.

Home Staging – skuteczne narzędzie dla pośrednika w obrocie nieruchomościami
sobota, 10:00 oraz 12:00

Uczestnicy poznają praktyczne porady dotyczące przygotowania nieruchomości do transakcji, ze szczególnym naciskiem na praktyczne przygotowanie do efektownej sesji zdjęciowej i prezentacji, także „last minute” bez udziału homestagera.

Rafał Durlik  kontakt

Prezes Zarządu spółki iHouse tworzącej innowacyjne rozwiązania dla agentów nieruchomości. Absolwent Politechniki Łódzkiej Wydziału Elektrotechniki i Elektroniki oraz Wydziału Zarządzania i Marketingu. Od 2000 roku związany ze sprzedażą oraz z rozwojem rynku nieruchomości w polskim Internecie. Od 2010 roku skuteczny manager sprzedaży w grupie Agora SA (Top Manager 2013) odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą i rozwojem produktów ogłoszeniowych spółki Trader.com, trener, coach. Konsultant w zakresie marketingu internetowego dedykowanego uczestnikom rynku nieruchomości. Autor wielu szkoleń dla branży nieruchomości pod kątem wykorzystania Internetu w pracy pośrednika oraz w budowaniu dobrego wizerunku pośredników. Prelegent na wielu konferencjach związanych z rynkiem nieruchomości w Polsce.

Coaching i inne narzędzia do motywowania pracowników i współpracowników
sobota, 10:00 oraz 12:00 (warsztat składa się z dwóch części po 1,5 godziny)

Właściciele biur nieruchomości bardzo często borykają się z utrzymaniem pracownika m.in. z powodu spadającej motywacji do pracy. Istnieją różne sposoby motywowania pracownika poza aspektem finansowym m.in coaching. Warsztaty pozwalające na zapoznanie się z techniką coachingu managerskiego. W pierwszej części merytoryczna opisujące zasady działania i motywy stosowania coachingu, druga część praktyczna – wykorzystanie poznanych technik.

Marta Gadzińska  kontakt

Absolwentka SGH. Blisko 10 lat pracowała na różnych stanowiskach w marketingu międzynarodowych korporacji takich jak m.in. L’Oreal. Inwestuje w nieruchomości od 2003 roku. Po spędzeniu 3 lat w USA karierę postanowiła skierować ku branży swoich inwestycji. Ukończyła podyplomowe studia najpierw z Wyceny a potem również Pośrednictwa w Obrocie oraz kilkaset godzin szkoleń z tematyki związanej z tym zagadnieniem. Od 2010 roku prowadzi własną agencję nieruchomości.

Jak zagwarantować agencji środki finansowe na reklamę
sobota, 10:00

Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się jak zastrzec sobie w umowie zwrot kosztów przygotowania oferty i promowania ogłoszeń wyliczanych ryczałtowo (w sytuacji rozwiązania umowy przez klienta bez zrealizowania transakcji). Marta pokażę jakie stosuje zapisy umowy oraz jak je argumentuje i jak rozmawia z Klientami. Stosując je pośrednicy obniżą nie tylko swoje ryzyko finansowe ale przede wszystkim poziom stresu. Efektem będzie lepszy marketing – podstawa lepszych zarobków.

 

Małgorzata Kawka  kontakt

Agentka w firmie KRAMM Nieruchomości. Konsultant w dziedzinie strategii zarządzania i marketingu, trener w zakresie relacji z klientem i strategii personalnej. Małgorzata ma wieloletnie doświadczenie w pracy z korporacjami, jej doświadczenie zawodowe ewoluuje od zarządzania systemami do wspierania ludzi w realizacji ich potrzeb. Z pasją odkrywa procesy, które pierwotnie sterują człowiekiem i jego codziennymi decyzjami.

Techniki redukcji napięcia w trudnych rozmowach z klientem
piątek, 16:00 oraz sobota 12:00

Celem treningu jest osiągnięcie większego spokoju oraz pewności siebie w relacjach. Przećwiczymy sposoby łagodzenia stresu, który towarzyszy relacji z klientami oraz nieoczekiwanym zwrotom akcji. Poznamy techniki kontroli swojej pozycji w rozmowie. Będzie to praca z emocjami oraz z ich przejawami w ciele.

Maja Zajkowska kontakt

Od 2010 roku związana z rynkiem nieruchomości w Polsce centralnej i północno-wschodniej. Posiada licencję zawodową pośrednika w obrocie nieruchomościami nr 18519. Zdobywała doświadczenie w prowadzeniu biura oraz w kierowaniu zespołem we współpracy z PÓŁNOC Nieruchomości & Partnerzy prowadząc oddział obsługi klienta w Olsztynie. Od kwietnia 2015 roku działa jako Niezależny Pośrednik rozwijając iGo Nieruchomości w podwarszawskich Łomiankach. Z sukcesem łączy zamiłowanie do marketingu z pasją fotograficzną oraz z zawodem pośrednika w obrocie nieruchomościami. Swój światopogląd kształtowała podczas pięcioletnich studiów w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na wydziale Zarządzania i Marketingu a pasję fotograficzną rozwijała podczas studiów w Europejskiej Akademii Fotografii w Warszawie. Silną stroną Mai jest umiejętność wydobywania piękna z wnętrza i z otoczenia. W pracy stosuje homestaging oraz profesjonalną fotografię.

Jak zrobić świetne zdjęcia tym, co masz pod ręką?
sobota, 10:00

Warsztat koncentruje się na rozwijaniu wśród uczestników kreatywnego wykorzystania narzędzi (aparatów), które już posiadają. Wielu z nich ma świetny sprzęt a i tak nie wie jak z niego korzystać. Maja przekaże konkretną wiedzą z ustawień aparatu oraz z technik, a raczej prostych zasad, które wprowadzone dają świetny efekt na zdjęciach. Szkolenie z fotografii to również liźnięcie tematu home stagingu – bez ładnej scenerii nie ma dobrego zdjęcia, ale to tylko mała część szkolenia. Główny nacisk zostanie położony na zagadnienia wykorzystania sprzętu w połączeniu z zasadami opanowywania światła w kadrze i na planie. Każdy uczestnik proszony jest o zabranie swojego sprzętu!!!

Daria Dziwisz kontakt

Licencjonowany pośrednik, od 2007 roku Ex członek Zarządu sieci nieruchomista.pl. Współorganizatorka Ogólnopolskich Warsztatów X Factor in Real Estate. Prelegentka zajmująca się zagadnieniami informatycznymi w nieruchomościach oraz Social Media Prowadziła warsztaty z budowania marki w Internecie, wykorzystania narzędzi Google AdWords i Goolge Analytics. Posiada doświadczenie z wykorzystaniem WordPressa w branży nieruchomości oraz umiejętności planowania stron www dla branży nieruchomości funkcjonalnych i intuicyjnych / współpraca z agencjami wskazania co i jak powinno być żeby było dobrze. Ostatnio interesuje się szeroko Social Media i jego użyciem w nieruchomościach.

You Tube w życiu pośrednika
sobota, 12:00

Czy wiecie że 70% Polskich Internautów korzysta z Youtube ? Youtube w liczbach. Dlaczego akurat Youtube i filmy ? Kim jest użytkownik Youtube? Kanał Youtube i jego możliwości · Grafika · Opis · Nazwa You Tube do and do not – zasady tworzenia filmów Youtube Analytics – co powie Tobie o twojej grupie odbiorców Co nam daje film na Facebooku i Youtube Jak stworzyć film ze zdjęć który przyciągnie użytkowników. Jak nie Youtube to co?

 

Panele dyskusyjne poprowadzą

Katarzyna Sieczko  kontakt i Dominika Sadowska-Nowak  kontakt

Katarzyna Sieczko, która pomaga nam od 6 edycji recampu to pośredniczka, która choć w branży od niedawna to już z sukcesami. Po różnorodnych doświadczeniach zawodowych (praca jako freelancer, etat w korporacji, własny start-up gastronomiczny) odnalazła swoje miejsce na rynku nieruchomości. Uwielbia pracę na wysokich obrotach i we wszystko to, co robi, angażuje się na maksa. Działa na bazie wyłączności, za to kochają ją Klienci. Pośrednictwo to dla niej zarówno sposób na życie, jak i duża frajda. Dziewczyna aktywna i wiecznie uśmiechnięta. Prywatnie mama trzech synów.

Dominika to pośrednik w obrocie nieruchomościami. Zamiłowanie do nieruchomości zaszczepił w niej Ojciec, który od najmłodszych lat wprowadzał ją w tajniki zawodu. Świadomym wyborem Dominika kontynuuje tradycję rodzinną i od 2009 roku z powodzeniem prowadzi w Poznaniu własne biuro KRAMM Nieruchomości. Na recampowych ścieżkach z pewnością spotkacie się z jej profesjonalizmem, poczuciem humoru i niewyczerpanymi pokładami energii! Dominika obrała recamp jako pole realizacji swoich talentów organizacyjnych i mediacyjnych. Preferuje czyny zamiast słów, kocha ryzyko i najczęściej stawia mu wyzwanie na najwyższych stokach narciarskich.

Wyłączność i współpraca
piątek 17:30