Michał Stanek

Sprzedażą nieruchomości zajmuje się już od kilku lat. Wcześniej pracował z dużym ogólnopolskim biurem, obecnie jestem związany z marką grupa.pro, ale najczęściej występuje pod marką własną. Coraz częściej realizuje kampanie dla innych pośredników i doradza optymalizować. Prowadzi szkolenia i warsztaty ze sprzedaży i reklam na Facebooku. W zeszłym roku na #7 edycji recamp.pl prowadził prezentacje „5 mitów na temat super sprzedawcy”, która cieszyła się dużym powodzeniem.

Michał wystąpi podczas recamp#8 z wystąpieniem:

10 błędów przy tworzeniu pierwszej reklamy na Facebooku

1. Zapraszanie do fanpage znajomych pośredników, a potem robienie reklamy do fanów.
2. Tergetowanie do osób zainteresowanych nieruchomościami, a potem obniżają budżet za klik i trafiają głównie do najaktywniejszej grupy czyli pośredników.
3. Promowanie posta, a nie przez menadżer reklam.
4. Błędne ustalanie celów kampanii czyli jeśli jest film to ludzie ustalają cel oglądanie filmu. Nam zależy na przekierowaniu do własnej witryny. Budżet leci, a efektów nie ma.
5. Ustalanie małych budżetów za kliknięcie więc w efekcie kampanie albo się nie uruchamiają albo wyświetlają je tylko osobą najbardziej aktywnych którzy dużo klikają a mało kupują.
6. Tworzenie wielu kampanii jednocześnie z taką samą grupą więc finalnie własne reklamy konkurują ze sobą i zwiększają sobie same wyniki.


 

Skontaktuj się ze mną

Facebook Grupa.pro