Komunikat dot. organizacji 10. edycji recamp.pl

z dnia 11 marca 2020 r.


11 marca 2020

Drodzy uczestnicy 10. edycji recamp.pl

Raz jeszcze dziękujemy za Wasze komentarze, uzasadnioną troskę, zainteresowanie i wyrazy wsparcia. Sytuacja jest bardzo dynamiczna, rozważamy obecnie wiele możliwych scenariuszy, w tym bardzo poważnie zmianę terminu wydarzenia na jesień 2020.

Finalna decyzja wymaga jeszcze ustaleń z wieloma dostawcami i partnerami, natomiast sugerujemy, abyście na ten moment wstrzymali się z handlem biletami na ‘rynku wtórnym’. Jeśli zdecydujemy się zmienić termin, to od momentu takiej komunikacji każdy uczestnik, zgodnie z regulaminem, będzie miał prawo w ciągu 7 dni wystąpić o zwrot 100% wpłaconych środków lub przyjąć nowy termin wydarzenia (ta druga opcja działa z ‘automatu’ przy braku reakcji).

Będziemy Was na grupie FB, stronie www oraz mailowo informowali o podjętych decyzjach. Prosimy Was o cierpliwość i wiarę w to, że robimy co możemy, aby wybrać najlepsze rozwiązanie. 

Najdalej w ten piątek chcemy podjąć i zakomunikować naszą decyzję. Pamiętajcie proszę, że dobro i zdrowie naszych uczestników oraz partnerów jest dla nas kluczowe.

Prosimy Was raz jeszcze, w imieniu całego Zespołu recamp, o dalsze wsparcie i zrozumienie. 

Dla tych z Was, którzy nie mieli okazji uczestniczyć we wczorajszej transmisji na żywo, polecamy odsłuchanie, bo tam również sporo w temacie obecnej sytuacji rozmawialiśmy.

W imieniu Zespołu recamp.pl

Bolesław Drapella
współorganizator