Akademia ​przy 10. edycji recamp.pl

19 marca 2020

Hotel BW Felix w Warszawie

Akademia przy 10. edycji recamp.pl

Dzień przed główną edycją recamp (która odbędzie się 20 marca 2020 na PGE Narodowym w Warszawie) przygotowaliśmy dla Was Akademię recamp.pl, w formie całodniowych warsztatów, podczas których będzie można zgłębić aż 3 tematy, do wyboru zależnie od Twoich potrzeb.

1. "Zarządzanie energią pośrednika w pracy i po pracy" - Małgorzata Jasnoch i Ada Radziwon - warsztat max 40 osób

2. "Ujemne cechy charakteru… czyli co o wadach nieruchomości pośrednik wiedzieć powinien." - Piotr Dobrowolski - szkolenie max 120 osób

3. "Silna marka biura nieruchomości czyli nowoczesny marketing nieruchomości" - Mariusz Łodyga - szkolenie 60 osób

Kupując bilet w pakiecie - "akademia+10. edycja recamp" zapłacisz mniej, niż kupując bilet na każde z wydarzeń oddzielnie. Liczba biletów na konkretne akademie, z uwagi na formułę szkoleniowo-warsztatową, jest ściśle ograniczona. Jeśli masz już bilet pakietowy, napisz na rejestracje@recamp.pl z wyborem Twojego tematu akademii. Obowiązuje kolejność zgłoszeń tematów. Przy zakupie biletów obowiązują tradycyjne rabaty ilościowe. Szczegóły w sklepie.

3 konkretne tematy, 4 wspaniałych trenerów

Każdy z mocnym warsztatem trenerskim i merytorycznym.

Małgorzata Jasnoch
i Ada Radziwon

Zarządzanie energią i czasem pośrednika w pracy i po pracy.

Mariusz
Łodyga

Silna marka biura nieruchomości czyli nowoczesny marketing nieruchomości.

Piotr
Dobrowolski

Ujemne cechy charakteru…
czyli co o wadach nieruchomości pośrednik wiedzieć powinien.

Zarządzanie sobą

Markerting

Prawo

Czujesz się przeciążony/-a swoimi zadaniami? Czujesz, że nie masz wystarczająco energii na realizację wszystkich swoich planów? Czujesz, że pracujesz rano, wieczór, we dnie i w nocy, dopasowujesz się do oczekiwań klienta i nie wiesz gdzie jest granica między jego potrzebami a Twoimi własnymi?

 Ten praktyczny warsztat da Ci możliwość:

  • zrozumienia i zadbania o różne rodzaje swojej własnej energii,
  • wymiany doświadczeń i nauczenia się kilku sposobów jak się zatrzymać i nie dać się zwariować w pędzącym świecie oczekiwań zewnętrznych,
  • doświadczenia technik i narzędzi uważności (mindfulness)
  • stworzenia swojego osobistego planu zarządzania energią

Szkolenie dedykowane dla właścicieli biur nieruchomości oraz dla agentów nieruchomości.

Dzięki wzięciu udziału w szkoleniu dowiesz się m.in.:

  • Jak pozyskiwać klientów sprzedających dzięki wykorzystaniu social media
  • jak komunikować, aby klienci chcieli współpracować.
  • Jak sprzedawać nieruchomości wykorzystując media społecznościowe ( Facebook, Instagram, Linkedin).
  • Jak wejść w segment ekskluzywnych nieruchomości.
  • Jakie są mechanizmy wywołujące decyzje konsumenckie.
  • Narzędzia marketingowe wspierające pracę agenta nieruchomości.
  • Jakie strategie dają największe zyski w prowadzeniu biura nieruchomości. 
  • Jak stworzyć marketingowy ekosystem prowadzący klienta od pierwszego kontaktu z marką do sprzedaży nieruchomości. 
  • Jak skutecznie rekrutować agentów do współpracy z twoim biurem nieruchomości.

Pracując w branży musisz umieć zidentyfikować wady nieruchomości. Te zaś mogą być kosztowne i ujawnić się nawet kilka lat po zamknięciu transakcji. Pojawiają się nowe prawa i obciążenia, a lektura treści księgi wieczystej dawno przestała być wystarczająca dla zapewnienia bezpieczeństwa klientowi. To szkolenie przeniesie Cię o poziom wyżej, da wiedzę i narzędzia pozwalające działać jeszcze lepiej i bardziej profesjonalnie. W programie:

  • Jak identyfikować wady nieruchomości
  • Jakie są sposoby ich eliminowania.
  • mechanizmy dochodzenia roszczeń z tytułu wad
  • nowe „trendy”, takie jak „remontowanie nieruchomości na koszt sprzedającego” 
  • proces badania stanu prawnego nieruchomości, dokąd sięga Twoja odpowiedzialność
  • zasady działania rękojmi wiary publicznej ksiąg wieczystych i kiedy ta ochrona nie działa. ​
  • zagrożenia wynikające z nieujawnionych obciążeń nieruchomości.
  • jak wady nieruchomości działają na rynku najmu i o haśle „kupujący oświadcza, że zapoznał się ze stanem nieruchomości i nie wnosi do niego zastrzeżeń” które jest tylko  „zmyłką” usypiającą czujność.

Więcej o Trenerach Akademii 

Ada Radziwon
Niezwykle doświadczona psycholożka biznesu z kilkunastoletnim stażem pracy z polskimi i międzynarodowymi organizacjami, doradczyni HR w projektach związanych z selekcją kandydatów na stanowiska kluczowe dla firmy oraz zarządzaniem talentami w procesach rozwojowych i reorganizacyjnych (warsztaty tworzenia modeli kompetencyjnych, szkolenia z obiektywnych metod oceny kompetencji i potencjału pracowników, Assessment/Development Centre; ocena 360 stopni, feedbacki rozwojowe). Wg niej najskuteczniejsza dla firm okazuje się być wspólna praca nad możliwie najlepszym wykorzystaniem silnych stron i zasobów posiadanych przez pracowników. Warunek jest jeden: wzbudzić/odnaleźć odpowiedzialność i zaangażowanie pracownika. Współzałożycielka firmy TEAL Global oraz Stowarzyszenia Desing For Change Polska. Chodząca siła wrażliwości i spokoju, uważności na ciało oraz poziom energii osobistej i grupowej.

Małgorzata Jasnoch
Charyzmatyczna menadżerka z 20 letnim doświadczeniem w tworzeniu nowych firm/marek/zagranicznych oddziałów, budowaniu elastycznych, odpowiedzialnych zespołów ukierunkowanych na rozwój, wyznaczanie trendów i osobistą satysfakcję. Wulkan pozytywnej energii i pasji w połączeniu z niesamowitym talentem do słuchania, dostrzegania potencjału i rozwoju innych. Współtwórczyni spółki TEAL Global (wsparcie w obszarze HR w kierunku przywództwa włączającego), trenerka biznesu, mentorka, coach Action Learningu oraz współtwórczyni i wieloletnia Prezeska Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER (oferującego setkom startup’ów dostęp do najwyższej klasy mentorów, inwestorów i globalny rozwój). Pasjonatka mindfulness, w trakcie kursu trenerskiego dla nauczycieli uważności przy Oxford Mindfulness Center.

Mariusz Łodyga
Strateg, konsultant, trener – Specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. W biznesie od 16 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził ponad 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, Santander Bank, BGŻ BNP Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Miasto Kalisz, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz setek firm z sektora MŚP. Wprowadza klientów na wyższy poziom marketingu.

Piotr Dobrowolski - radca prawny
Zawodowy prawnik, specjalista z zakresu prawa nieruchomości z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym. Wykładowca akademicki, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Stały wykładowca Wielkopolskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami Prelegent licznych konferencji i szkoleń dotyczących prawa nieruchomości. Aktywny uczestnik debat i dyskusji dotyczących codziennej pracy profesjonalistów rynku nieruchomości. Autor specjalistycznych artykułów poruszających aktualne problemy z dziedziny prawa i rynku nieruchomości. W codziennej pracy zajmuje się wsparciem prawnym procesów inwestycyjnych, projektowaniem kontraktów, sporami sądowymi związanymi z nieruchomościami

Co zyskujesz

  • kompleksową wiedzę prawną, marketingową i wsparcie w organizacji swojej pracy
  • plan działania 'od jutra'
  • odpowiedzi na Twoje wątpliwości
  • wiedzę, dzięki której będziesz lepszym pośrednikiem
  • wiedzę, którą przekażesz w swoim zespole
  • większą satysfakcję z pracy
  • mniejsze ryzyko prowadzenia działalności i własnego wypalenia
  • większe przychody i zyski

Co oferujemy

  • minimum 6 godzin szkoleniowych, na wybranej ścieżce (1 z 3 dostępnych)
  • przerwy kawowe
  • networking wieczorem po wykładach


We własnym zakresie

  • lunch w formie bufetu
  • kolacja
  • nocleg ze śniadaniem (pokój 2-osobowy 250 zł brutto)

Które szkolenie dla kogo

Jeśli jesteś agentem nieruchomości - wybierz szkolenie Piotra Dobrowolskiego o wadach prawnych nieruchomości lub warsztat Gosi Jasnoch i Ady Radziwon, który pomoże Tobie właściwie zorganizować swój czas i zarządzać własną energią tak, aby być szczęśliwym i efektywnym w pracy pośrednika.

Jeśli jesteś właścicielem biura lub/i marketingowcem, wybierz warsztat Mariusza Łodygi o sile marki biura nieruchomości. Na tym szkoleniu dowiesz się jak budować strategię marketingową agencji nieruchomości. 

​Nocleg
Zarezerwuj bezpośrednio w Best Western Felix w Warszawie 
dzwoniąc pod numer +48 22 210 70 00 lub pisząc na hotel@bwfelix.pl
koniecznie podaj hasło 'recamp',  aby otrzymać specjalne, niższe stawki za nocleg.

Hotel BW Felix jest rekomendowany również dla uczestników 10. edycji recamp (dzień później na PGE Narodowym), jeśli więc będziesz z nami też na 10. edycji - warto zarezerwować dłuższy pobyt.

Ceny noclegów dla uczestników recamp:

220 zł brutto za noc, za pokój jednoosobowy ze śniadaniem

250 zł brutto za noc, za pokój dwuosobowy ze śniadaniem

Miejsce
Hotel Best Western Felix,  Warszawa,  Omulewska 24 (kilka minut od PGE Narodowego, gdzie odbędzie się  10. edycja recamp)

Cena szkolenia
Liczba uczestników szkolenia jest limitowana

Aktualnie w sprzedaży bilety SUPER EARLY BIRDS

TematProwadzącyCena brutto terazCena brutto późniejLimit biletów
Zarządzanie sobąM. Jasnoch, A. Radziwon356,70 zł602,70 zł40
Strategia Marketingowa BiuraMariusz Łodyga356,70 zł602,70 zł60
Wady prawne nieruchomościPiotr Dobrowolski356,70 zł602,70 zł120

Grupa na facebooku

Wszystkie dyskusje dotyczące recemp.pl toczą się na naszej grupie facebookowej. 

Znajdziesz tam wiele inspiracji, ciekawych ludzi, a także informacje dotyczące naszej konferencji.

Zostaw kontakt do siebie

Wszystkie informacje dotyczące recamp.pl będziemy przesyłać Ci mailem