Akademia Kupującego 2

13 grudnia 2019, Gdańsk

Nauczymy Cię

  • Jak znaleźć klienta popytowego

- Kto nim może być

Jak go zweryfikować - jego realne potrzeby oraz jego realną wartość - Prospecting

  • Jak obsłużyć klienta​ pop​ytowego

- Umowy pośrednictwa w kupnie

- Zabezpieczanie swojego wynagrodzenia

  • Jak zdefiniować, wycenić oraz łączyć usługi dla klienta popytowego

Zmierz cel klienta i dopasuj swoją ofertę - Jeśli twoje wynagrodzenie jest mierzalne, jest realne!

Jeśli zastanawiasz się

  • Z jakich narzędzi, umiejętności i metod powinien korzystać profesjonalny pośrednik- otrzymasz wiedzę i materiały, które wdrożysz już następnego dnia aby zacząć pracować efektywnie z klientem popytowym.

Sylwetki trenerów

Swoją pracę jako pośrednik rozpoczęła w 1999 r. i od tamtego czasu nieruchomości zawładnęły całkowicie jej życiem zawodowym. Wieloletnie doświadczenia na zarówno w pracy na rynku wtórnym jak i pierwotnym pozwala jej nie tylko realizować zlecenia na rzecz klientów indywidualnych i firm, ale działać także jako profesjonalny konsultant branżowy oraz „nauczyciel” zawodu. Jako doradca uczestniczy w tworzeniu projektów deweloperskich od momentu powstania koncepcji do finalnej sprzedaży. Po kilku latach pracy dla jednej z trójmiejskich firm sieciowych została uhonorowana statuetką za najwyższy poziom profesjonalizmu. Prowadzi warsztaty rozwojowe zarówno dla osób związanych z nieruchomościami, jak również z zespołami sprzedażowymi innych branż. Aktywnie udziela się na prelekcjach tematycznych, między innymi na targach i konferencjach.

W branży nieruchomości od 15 lat, w zawodu nauczyciel języka niemieckiego, z zamiłowania licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami, Doradca Rynku Nieruchomości, „dizajnerka” wnętrz i dekoratorka wolnych przestrzeni, nie tylko tych „nieruchomościowych”. Od 2007 roku prowadzi biuro „idea-INVEST”, z sukcesem realizując umowy na wyłączność zarówno w sprzedaży jak i kupnie nieruchomości. W wachlarzu usług znajduje się również Home Staging oraz prezentacje wideo jako jedna z form nowoczesnego marketingu. Ponad to ceniony fotograf wnętrz . Prywatnie mama dwóch synów, psycholog z dobrym „nosem” i pasjonatka muzyki. Jej pasją są narty, rower i góry, te niskie i te wysokie a celem zdobywanie wszelkich szczytów.

Success Stories

Praca w nieruchomościach to jej pasja. Największą satysfakcję przynosi jej zadowolony klient, który dzięki jej pomocy znalazł swoje wymarzone miejsce na ziemi. Jej specjalności to sprzedaż mieszkań i działek, jak również poszukiwania konkretnych nieruchomości na zlecenie klienta.

Jej „konikiem ” są nieruchomości z rynku wtórnego oraz obsługa klienta poszukującego. Zaangażowanie, konsekwencja w działaniu oraz dbałość o dobro klienta są absolutną podstawą w działaniach, zarówno w sprzedaży i kupnie nieruchomości jak i w transakcjach łączonych. Podróże to jej pasja, jak również poznawanie nowych kultur oraz ludzi. Jednak na co dzień zwiększa dawkę swoich endorfin na sali tanecznej.

Od 2008 r. związana z branżą. Doceniana przez klientów za swój profesjonalizm i zaangażowanie. Swoje pierwsze kroki stawiała w dziele rynku pierwotnego. Dziś z powodzeniem łączy obsługę rynku wtórnego z pracą na rzecz deweloperów. Przygotowuje analizy rynkowe i w sposób kompleksowy zajmuje się obsługą inwestorów.

Ty - Profesjonalny

Pośrednik

  • Wartościowa i opłacalna rola pośrednika w obsłudze klienta poszukującego
  • Czynności i umiejętności związane z obsługą klienta popytowego
  • Zdefiniowanie, wycena i łączenie usług pośrednika dla klienta popytowego

Prawo


  • Umowa z klientem popytowym
  • Zabezpieczenie wynagrodzenia agenta
  • Usługa pośrednictwa w ujęciu prawnym

Sprzedaż


  • Dlaczego klient popytowy powinien skorzystać z twojej wiedzy zamiast z ogólnodostępnych źródeł
  • Rodzaje i modele sprzedaży swoich usług
  • Wpływ relacji na sprzedaż

Twój biznes

  • Jak przekonać zespół do pracy z klientem popytowym
  • Jakie są koszty pracy dla klienta popytowego

Współpraca

  • Współdziałaj, współtwórz, współpracuj - MLS

Co zyskujesz

  • Plan działania ‘od jutra’
  • Kompleksową wiedzę prawną, biznesową i sprzedażową
  • ​Wiedzę, którą przekażesz w swoim zespole
  • ​Argumenty sprzedażowe
  • Opiekę merytoryczną aż do 30 dni po zakończonym szkoleniu
  • MOTYWACJĘ!

Co oferujemy

  • 1 dzień szkoleniowy
  • Całodniową przerwę kawową oraz lunch
  • Warsztat
  • Historie ludzi sukcesu
  • NETWORKING - masz pytania, nie bój się ich zadawać na bieżąco!

We własnym zakresie

  • Nocleg, jeśli jest taka potrzeba

NOCLEG

PURO Gdańsk Stare Miasto

ul. Stągiewna 26, 80-750 Gdańsk

Rezerwacja pokoju +48 58 563 50 00

gdansk@purohotel.pl

Dla kogo

Jeśli jesteś początkującym pośrednikiem, a praca z klientem popytowym wydaje ci się nieopłacalna - pokażemy ci konkretne narzędzia, dzięki którym wprowadzisz z powodzeniem ten model biznesowy w swojej firmie.

Jeśli jesteś doświadczonym pośrednikiem, zweryfikuj metody pozyskiwania i obsługi klienta popytowego aby  zwiększyć swoje dochody.

Jeśli jesteś managerem i zależy ci na dywersyfikacji przychodów, przekaż zdobytą wiedzę w swojej firmie i rozwiń potencjał swojego zespołu.

Program

13 grudnia - piątek
8:00 - 09:001 godz.Rejestracja
09:00 - 09:1515 min.Agnieszka Szałęga-Gazda, Jolanta Starnawska
Przywitanie, prezentacja prelegentów, wprowadzenie do szkolenia
09:15 - 10:0045 min.SUCCESS STORIES - Julia Jarmuła, Anna Jankowska, Patrycja Sudwoj-Boleńska
Dlaczego praca z klientem popytowym to ważna część pracy pośrednika- SPOSOBY PRACY Z KLIENTEM POPYTOWYM
10:00 - 10:1515 min.Przerwa kawowa - NETWORKING
10:15 - 11:451,5 godz.Jolanta Starnawska
Wartościowa i opłacalna rola pośrednika w obsłudze klienta poszukującego
11:45 - 12:0015 min.Przerwa kawowa - NETWORKING
12:00 - 13:301,5 godz.Jolanta Starnawska
Jak znaleźć klienta popytowego i jak go zdefiniować – PROSPECTING
13:30 - 14:301 godz.Lunch - NETWORKING
14:30 - 16:001,5 godz.Jolanta Starnawska
Umiejętności niezbędne do pracy z klientem popytowym i praca z nim – NARZĘDZIOWNIA
16:00 - 16:1515 min.Przerwa kawowa - NETWORKING
16:15 - 17:151 godz.Agnieszka Szałęga-Gazda
"BE SOCIAL" - Jak być polecanym i generować leady dla swojego zespołu
17:15 - ...ile trzeba PYTANIA - DYSKUSJA - NETWORKING


Miejsce
Hotel Puro Gdańsk / Stare Miasto
Stągiewna 26, Gdańsk

Cena szkolenia
Liczba uczestników szkolenia jest limitowana - 100 osób

 Cena nettoCena bruttoData końca sprzedażyPozostało biletów
Early Birds299 zł367,77 zł30 listopada 2019wyprzedane!
Standard399 zł490,77 zł8 grudnia 201920
Late499 zł613,77 zł10 grudnia 2019

Grupa na facebooku

Wszystkie dyskusje dotyczące recemp.pl toczą się na naszej grupie facebookowej. 

Znajdziesz tam wiele inspiracji, ciekawych ludzi, a także informacje dotyczące naszej konferencji.

Zostaw kontakt do siebie

Wszystkie informacje dotyczące recamp.pl będziemy przesyłać Ci mailem