Akademia Kupującego

10-11. stycznia 2019, Ołtarzew

Nauczymy Cię

  • Jak znaleźć klienta popytowego

- Kto nim może być

Jak go zweryfikować - jego realne potrzeby oraz jego realną wartość - Prospecting

  • Jak obsłużyć klienta popytowego

- Aspekty prawne w pośrednictwie - konstruowanie umów

- Zabezpieczanie wynagrodzenia

  • Jak zdefiniować, wycenić oraz łączyć usługi dla klienta popytowego

Zmierz cel klienta i dopasuj swoją ofertę - Jeśli twoje wynagrodzenie jest mierzalne, jest realne!

Jeśli zastanawiasz się

  • Z jakich narzędzi, umiejętności i metod powinien korzystać profesjonalny pośrednik- otrzymasz wiedzę i materiały, które wdrożysz już następnego dnia aby zacząć pracować efektywnie z klientem popytowym.

Sylwetki trenerów

Licencjonowany pośrednik, wieloletni praktyk, coach biznesowy i trener mentalny na rynku nieruchomości.

Paweł Świder

Adwokat z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w prawie obrotu nieruchomościami,  ze szczególnym uwzględnieniem branży deweloperskiej.

Success Stories

Julia
Jarmuła

najmłodsza liderka specjalizująca się w transakcjach łączonych i obsłudze klientów popytowych w zespole Starnawska.pl Nieruchomości - GDAŃSK

Agnieszka Szczecka

nie sprzedała żadnego mieszkania ale spełniła już nie jedno marzenie klientów szukających idealnej nieruchomości. Specjalistka przez duże "S" od klienta popytowego w zespole Starnawska.pl Nieruchomości - GDAŃSK

Julia Małachowska

Pośrednik od 20 lat. Licencja zawodowa nr 8109. Od samego początku swojej drogi zawodowej zajmuje  się głównie obsługą klienta biznesowego - KRAKÓW

Joanna Czyżewska

Praktyk z wieloletnim stażem i sukcesami oraz Prezes Toruńskiego Porozumienia Pośredników Nieruchomości - TORUŃ

Marcin Wieluński

Pośrednik, menedżer, szkoleniowiec. Przewodniczący Komisji Medialnej DOSPON, członek Komisji Medialnej PFRN, specjalista od nieruchomości komercyjnych - WROCŁAW

Ty - Profesjonalny

Pośrednik

  • Wartościowa i opłacalna rola pośrednika w obsłudze klienta poszukującego
  • Czynności i umiejętności związane z obsługą klienta popytowego
  • Zdefiniowanie, wycena i łączenie usług pośrednika dla klienta popytowego

Prawo


  • Umowa z klientem popytowym
  • Zabezpieczenie wynagrodzenia agenta
  • Usługa pośrednictwa w ujęciu prawnym

Sprzedaż


  • Dlaczego klient popytowy powinien skorzystać z twojej wiedzy zamiast z ogólnodostępnych źródeł
  • Rodzaje i modele sprzedaży swoich usług
  • Wpływ relacji na sprzedaż

Twój biznes

  • Jak przekonać zespół do pracy z klientem popytowym
  • Jakie są koszty pracy dla klienta popytowego

Współpraca

  • Współdziałaj, współtwórz, współpracuj - MLS

Co zyskujesz

  • Plan działania ‘od jutra’
  • Kompleksową wiedzę prawną, biznesową i sprzedażową
  • ​Wiedzę, którą przekażesz w swoim zespole
  • ​Argumenty sprzedażowe
  • Opiekę merytoryczną aż do 30 dni po zakończonym szkoleniu

Co oferujemy

  • 14 godzin szkoleniowych, 2 dni
  • Całodniową przerwę kawową
  • Networking wieczorem po wykładach
  • Warsztat
  • Historie ludzi sukcesu

We własnym zakresie

  • Dwa lunche - 50zł netto (jeden)
  • Kolacja - 50zł netto

NOCLEG

ceny pokoi:

pokój 1-os 153 netto

pokój 2-os 167 netto

pokój 3-os 194 netto


rezerwacja:

WWW - https://www.hotellamberton.pl/home/

rezerwacja@hotellamberton.pl

Tel.: 22 721 21 00

Tel.: 22 721 07 82

Hotel Lamberton | Business & Conferences

ul. Poznańska 492, 05-850 Ołtarzew

E-mail: hotel@hotellamberton.pl

hasło “ RECAMP”

Dla kogo

Jeśli jesteś początkującym pośrednikiem, a praca z klientem popytowym wydaje ci się nieopłacalna - pokażemy ci konkretne narzędzia, dzięki którym wprowadzisz z powodzeniem ten model biznesowy w swojej firmie.

Jeśli jesteś doświadczonym pośrednikiem, zweryfikuj metody pozyskiwania i obsługi klienta popytowego aby  zwiększyć swoje dochody.

Jeśli jesteś managerem i zależy ci na dywersyfikacji przychodów, przekaż zdobytą wiedzę w swojej firmie i rozwiń potencjał swojego zespołu.

Program

10 stycznia - czwartek
9:00 - 10:001 godz.Rejestracja
10:00 - 11:301,5 godz.Agnieszka Szałęga-Gazda, Jolanta Starnawska
Wprowadzenie do szkolenia, dlaczego praca z klientem popytowym to ważna część pracy pośrednika, success stories (Agnieszka Szczecka, Julia Jarmuła, Julia Małachowska, Joanna Czyżewska, Marcin Wieluński).
11:30 - 11:4515 min.Przerwa kawowa
11:45 - 12:451 godz.Agnieszka Szałęga-Gazda
Narzędzia dedykowane do obsługi klienta popytowego.
12:45 - 13:3045 min.Lunch
13:30 - 15:001,5 godz.Paweł Świder
Obsługa klienta popytowego – aspekty prawne
15:00 - 15:1515 min.Przerwa kawowa
15:15 - 16:451,5 godz.Paweł Świder
Obsługa klienta popytowego – aspekty prawne
16:45 - 17:0015 min.Przerwa kawowa
17:00 - 18:301,5 godz.Paweł Świder
Obsługa klienta popytowego – aspekty prawne
20:30 +-Kolacja / Spotkanie wieczorne, NETWORKING
11 stycznia - piątek
9:00 - 10:301,5 godz.Jolanta Starnawska
Wartościowa i opłacalna rola pośrednika w obsłudze klienta poszukującego.
10:30 - 10:4515 min.Przerwa kawowa
10:45 - 12:151,5 godz.Jolanta Starnawska
Jak znaleźć klienta popytowego i jak go zdefiniować – prospecting.
12:15 - 12:3015 min.Przerwa kawowa
12:30 - 14:001,5 godz.Jolanta Starnawska
Praca z klientem popytowym czyli narzędziownia.
14:00 - 14:4545 minLunch
14:45 - 16:151,5 godz.Jolanta Starnawska
Umiejętności niezbędne do pracy z klientem popytowym – narzędziowni cd.
16:15 - 16:3015 min.Przerwa kawowa
16:30 - 17:301 godz.Agnieszka Szałęga-Gazda, Jolanta Starnawska
Jak przekonać Twój zespół do pracy z klientem popytowym?
Zakończenie

Miejsce
Hotel Lamberton
Poznańska 492, Ołtarzew

Cena szkolenia
Liczba uczestników szkolenia jest limitowana - 100 osób

 Cena nettoCena bruttoData końca sprzedażyPozostało biletów
Early Birds340 zł418,20 zł17 grudnia 2018
Standard440 zł541,20 zł31 grudnia 2018
Late540 zł664,20 zł8 stycznia 2019

Grupa na facebooku

Wszystkie dyskusje dotyczące recemp.pl toczą się na naszej grupie facebookowej. 

Znajdziesz tam wiele inspiracji, ciekawych ludzi, a także informacje dotyczące naszej konferencji.

Zostaw kontakt do siebie

Wszystkie informacje dotyczące recamp.pl będziemy przesyłać Ci mailem