Program drugiej edycji

Druga edycja recamp.pl to już zupełnie inna „bajka”:

  • – ponad 100 uczestników
  • – 4 prezentacje na dużej sali, w tym 2 motywacyjne
  • – 8 bloków warsztatowych
  • – 9 różnych warsztatów (poczynając od fotografii, wideo, próbie zrozumienia pokolenia Y, home stagingu, brandngu, social mediów a kończąc na strategii biura i zarządzaniu sprzedażą
  • – 1 panel dyskusyjny

Największą wartością tych warsztatów byliście Wy – uczestnicy i prelegenci. Daliście nam takiego powera, że nie pozostaje nam nic innego, jak zorganizować recamp#3.

I jak? Będziesz z nami na trzeciej edycji recamp?

 


[one_fourth]
[image]kasia[/image]

[/one_fourth]
[three_fourth_last]

Katarzyna Maczyszyn (Trójmiasto)

Grafik, fotograf, szkoleniowiec

Wykładowca Trójmiejskiej Szkoły Fotografii w Sopocie. Prowadzi własną firmę Studio Fotografika.
Od ponad trzech lat, we współpracy z dużym serwisem ogłoszeniowym, prowadzi szkolenia z fotografii nieruchomości i wnętrz. Swoją przygodę z fotografią zaczęła już w szkole podstawowej. Początkowo była to głównie fotografia makro, zbliżeniowa, portrety, reportaż oraz prosta grafika. Później doszły wnętrza, fotografia produktowa, nocny pejzaż.
Ukończyła grafikę komputerową w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie oraz studium fotografii w Trójmiejskiej Szkole Fotografii w Sopocie.
Sama o sobie mówi, że jej praca jest jej pasją.
Prywatnie kocha salsę, wyprawy w teren, nocną fotografię, nowe programy komputerowe, poznawanie ciekawych ludzi i trudne wyzwania.

[/three_fourth_last]


[one_fourth]
[image]malgosia[/image]

[/one_fourth]
[three_fourth_last]

Małgorzata Świerkosz-Hołysz (Jaworzno)

Trener, coach

Coach, trener, konsultant z zakresu rozwoju kompetencji menedżerskich i tzw. kompetencji miękkich. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu szeroko rozumianego zarządzania: zarządzanie zmianą, zarządzanie sytuacyjne, zarządzanie poprzez kompetencje, zarządzanie przez cele, zarządzanie w oparciu o talenty, coachingowy model zarządzania; zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie pokoleniem X i Y. Aktywnie działa jako coach, prowadząc sesje zarówno dla wysokiej kadry managerskiej, jak i dla klientów indywidualnych. Prywatnie mama 13-letniego Tymka, uwielbia pływać, biega, uprawia Nordic-Walking, słucha muzyki rockowej, jeździ na koncerty. Lubi dalekie podróże.

[/three_fourth_last]


[one_fourth]
[image]kaskac[/image]

[/one_fourth]
[three_fourth_last]

Katarzyna Czerwiak (Kraków)

Pośredniczka

Pośredniczka w obrocie nieruchomościami od 20 lat. Przygodę z branżą nieruchomości zaczęła już podczas studiów – gdy głównymi narzędziami pośrednika była kartka, długopis i telefon stacjonarny. Jednak zawsze była to dla niej praca polegająca na relacjach z klientami i efektywnym wykorzystaniu własnego mózgu – dzięki temu dziś wspomagają ja media społecznościowe, urządzenia mobilne i nowoczesne aplikacje pracujące w chmurze. Pasjonatka nowych technologii z punktu widzenia użytkownika. Miłośniczka kotów i niezależności. Uwielbia poznawać nowych ludzi i inspirować się nimi. Zdjęcie obok pokazuje jak zachwycił ja pierwszy recamp!

[/three_fourth_last]


[one_fourth]
[image]dominikad[/image]

[/one_fourth]
[three_fourth_last]

Dominika Dąbrowska (Kraków)

Fotograf nieruchomości

Od lat zajmuje się fotografią i kreowaniem internetowego wizerunku zarówno osób prywatnych jak i ich działalności biznesowych. Wykorzystuje do tego celu wieloletnie doświadczenie marketingowe i sprzedażowe, oraz wrodzoną kreatywność. Uwielbia nowe wyzwania. Zamieniła pracę w niemieckiej firmie informatycznej na 2-miesięczny kontrakt fotograficzny w Grecji i Turcji. Wtedy też podjęła decyzję o założeniu własnej firmy i prowadzi ją nieprzerwanie do dziś. Podczas współpracy z biurami nieruchomości, jako fotograf wnętrz, odkryła usługę home stagingu. Swym pomysłem zaraziła Sylwię, i tak w 2012 powstały Sceny Domowe.
Jej pasją są podróże, duszę skradł jej Bajkał, a serce pozostawiła na mongolskim stepie. Inicjatorka wielu działań kulturalnych, w tym w prowadzonym przez nią w Krakowie Klubie Podróżników Atlantyda. Prywatnie i nie tylko o Dominice na www.dominikadabrowska.com

[/three_fourth_last]


[one_fourth]
[image]sylwiaz[/image]

[/one_fourth]
[three_fourth_last]

Sylwia Zgórkiewicz (Kraków)

Home stager

Absolwentka filmoznawstwa ze specjalizają medioznawstwo na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zainteresowanie marketingiem pogłębiała na podyplomowych studiach Public Relations. Przez dłuższy czas zajmowała się organizacją szkoleń oraz wspierała lokalny marketing jednego z Banków. Niezbyt długo zastanawiała się nad dołączeniem do Dominiki przy współtworzeniu pierwszej w Małopolsce firmy Home Stagingowej – Sceny Domowe. Tutaj z powodzeniem spełnia się w realizowaniu metamorfoz mieszkań przeznaczonych na sprzedaż oraz zarządzaniem projektami home stagingowymi. Zmysł estetyczny, kreatywność, zamiłowanie do wyszukiwania rzeczy nietuzinkowych i umiejętności aranżacyjne sprawiają, że uwielbia to, czym się zajmuje. Od 2012 roku certyfikowana Home Stagerka. Jej pasje to taniec – głównie w rytmach latino, eksperymenty kulinarne, moda i wielka miłość: Hiszpania. Poprawianie wizerunku nieruchomości w bliżej nieznany sobie sposób godzi z wychowywaniem maluszków: Filipa i Mai.

[/three_fourth_last]


[one_fourth]
[image]pawelg[/image]

[/one_fourth]
[three_fourth_last]

Paweł Górski (Ostróda)

Dyrektor ds. strategii i rozwoju

Handlowiec, menadżer, prawnik, pośrednik w obrocie nieruchomościami, związany z branża nieruchomości od 4 lat. Pasjonat tworzenia strategii biznesowych oraz profesjonalnego marketingu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowej korporacji Wolters Kluwer jako przedstawiciel handlowy mając okazję poznać najlepsze praktyki z zakresie zarządzania oraz sprzedaży. Od pierwszych chwil założenia freedom nieruchomości zajmuje się koordynacją procesów biznesowych, planowaniem strategii i rozwoju oraz tworzeniem modelu sprzedaży. Obecnie odpowiada głównie za rozwój oddziałów własnych oraz franczyzowych.
Paweł to człowiek czynu zawsze gotowy do działania. Pozytywnie nastawiony do ludzi o ściśle określonych priorytetach. Wierzy, że każdy może być kim chce, wystarczy chcieć i dążyć do tego. Branża nieruchomości jest jego pasją, którą chce rozwijać, a nie ma nic bardziej motywującego niż realizacja swoich marzeń. Od pracy odpoczywa chodząc po górach oraz uprawiając różne sporty.

[/three_fourth_last]


[one_fourth]
[image]marcink[/image]

[/one_fourth]
[three_fourth_last]

Marcin Kubiak (Gdańsk)

Właściciel agencji nieruchomości

W branży Nieruchomości ponad 6 lat. Obecnie Właściciel i Dyrektor novahouse.pl zarządzający pokaźną grupą handlowców. Absolwent MBA Asbiro – Alternatywnej szkoły biznesu. Wcześniej Specjalista ds sprzedaży (bijący kilka rekordów sprzedażowych), Dyrektor w Metrohouse zarządzający 19 osobową grupą handlowców. Zespół, który osiągnął status po 1 roku zarządzania, jako najlepszego sprzedażowo w regionie. W sprzedaży bezpośredniej doświadczenie ok. 10 lat, sprzedaż poprzez produkty szybko zbywalne, ubezpieczenia, dotacje unijne, kredyty, fundusze inwestycyjne po nieruchomości. W przeszłości pracował m.in. dla ING, Goldenegg, Nordea, Metrohouse. Jest świetnym przywódcą, trenerem, managerem oraz motywatorem. Prywatnie szkoleniowiec, wykładowca na uczelni Asbiro. Uwielbia basen, tenis i narty.

[/three_fourth_last]


[one_fourth]
[image]RadosławM[/image]

[/one_fourth]
[three_fourth_last]

Radosław Musiał (Będzin, Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza)

Pośrednik nieruchomości, doradca inwestycyjny, inwestor

Właściciel dwóch biur nieruchomości oraz MUSIAŁ GROUP zajmującej się m.in obsługą developerów, pośrednictwem, zarządzaniem i inwestycjami. Z wykształcenia ekonomista, aktualnie student prawa.Członek National Association of Realtors. Jego codzienna praca to obsługa inwestycji developerskich i rynek pierwotny. Związany z branżą nieruchomości od 2005 roku. Prywatnie mąż pośredniczki nieruchomości, szczęśliwy tata 6 letniego Konrada. Zainteresowany tematyką psychologi sprzedaży i biznesu. Najważniejszą umiejętnością uważaną przez niego, potrzebną do prawidłowego funkcjonowania w biznesie to sprzedaż.

[/three_fourth_last]


[one_fourth]
[image]mariuszl[/image]

[/one_fourth]
[three_fourth_last]

Mariusz Łodyga (Poznań)

Trener biznesu

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu, kierunek Politologia, specjalizacja – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Poszerzył swoje wykształcenie na Studiach podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Psychologia w Biznesie. Od 2003 roku prowadzi działalność gospodarczą w zakresie szkoleń oraz konsultingu. Specjalizuje się w zagadnieniach sprzedaży, marketingu, Public Relations, budowania wizerunku osobistego oraz biznesowego. Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla kadry wyższego i niższego szczebla oraz dla przedsiębiorców: zarówno jako „projekt manager” jak i trener. Od 2007 jest właścicielem oraz CEO firmy PREMIUM CONSULTING.
Przeprowadził łącznie niemal 150 projektów szkoleniowo-doradczych. Szkolił na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych (m.in. Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Poznańskiej Akademii Wychowania Fizycznego). Firma PREMIUM CONSULTING, której jest właścicielem przeszkoliła kilka tysięcy osób ze wszystkich aspektów zarządzania ludźmi, zespołami. Szkolenia były realizowane dla prawie 200 firm prywatnych oraz instytucji publicznych.

[/three_fourth_last]

Poniżej przestawiamy Wam program drugiej edycji.

Każdy z uczestników mógł wybrać 2 bloki warsztatowe.
Jeden blok spośród tych oznaczonych numerami 1,2,3,4
1 – fotografia w praktyce, blok żółty
2 – pokolenie X i Y, psychologia sprzedaży, budowanie strategii biura, blok czerwony
3 – Home staging, budowanie wizerunku, zarządzanie sprzedażą, blok zielony
4 – Strategia biura, budowanie wizerunku, zarządzanie sprzedażą, psychologia sprzedaży, blok niebieski

oraz jeden blok spośród tych oznaczonych numerami 5,6,7,8
5 – obróbka graficzna zdjęć, blok brązowy
6 – home staging, blok szary
7 – model biznesowy a social media, blok fioletowy
8 – wideo montaż, blok pomarańczowy
Maksymalny limit uczestników w danym bloku to 30 osób.

Oprócz warsztatów z podziałem na grupy mieliśmy też dla Was wszystkich inspirujące prezentacje, podczas których prelegenci porwali uczestników ku wyższym stopniom świadomości.

Program Drugiej Edycji

21 marca – piątek
9:00- 10:00 Rejestracja
10:00 – 10:30 Rozpoczęcie
Kilka słów organizacyjnych: opowiemy o tym co będzie się działo przez najbliższe dwa dni, jak będziemy pracować w grupach warsztatowych.
10:30 – 11:00 Opowieść o spełnianiu marzeń
Krzysiek Kowalkowski
Krzysiek zainspiruje Was do działania przez najbliższe dwa dni. To będzie opowieść motywacyjna o tym, dlaczego spełnianie marzeń jest ważne w naszym życiu. O empatii, robieniu rzeczy wielkich i o tym dlaczego (dlaczego – słowo klucz) ludzie są szczęśliwi.
11:00- 11:30 Przerwa kawowa
  • Wybierz blok
BLOK 1 (dużo fotografii)
11:30 – 13:00 Warsztat fotograficzny (pierwsza część)
Katarzyna Maczyszyn
Na tym warsztacie będziemy się uczyć robić zdjęcia, Waszą modelką będzie prawdopodobnie czyjś apartament :)
13:00 – 14:00 Panel dyskusyjny
Agnieszka Szałęga-Gazda, Łukasz Kruszewski
Agnieszka i Łukasz zaproszą przedstawicieli serwisów ogłoszeniowych do udziału w panelu dyskusyjnym. Będą zadawali trudne pytanie. Wcześniej pytania zbierzemy od Was. Słowem: podyskutujemy merytorycznie.
14:00 – 14:20 Zestaw narzędzi wspierających pracę pośrednika
Grupa Morizon-Melog
14:20 – 15:00 Lunch
15:00 – 16:30 Warsztat fotograficzny (druga część)
Katarzyna Maczyszyn
Dalszy ciąg warsztatu Kasi, a to jeszcze nie koniec
16:30 – 17:00 Przerwa kawowa
17:00 – 18:30 Warsztat fotograficzny (trzecia część)
Katarzyna Maczyszyn
Dalszy ciąg warsztatu Kasi, będzie jeszcze jedna, w sobotę
18:30 – 19:30 Kolacja
19:30 – 20:30 Selfstaging i networking
20:30 – Wieczorna zabawa taneczna
Zabawa w klubie nocnym, w trakcie zabawy Dominik przeprowadzi drugą część kursu salsy. Kto nie był na recamp#1 będzie musiał nadrobić zaległości wcześniej w domu ;)
22 marca – sobota
09:00 – 10:00 Śniadanie
10:00 – 11:00 Masz kaca… po źle wydanym budżecie marketingowym?
Bolek Drapella
Bolek zdradzi Tobie tajniki mierzenia efektywności różnych działań marketingowych. Podążając za kilkoma prostymi wskazówkami dowiesz się jak dwukrotnie poprawić skuteczność swojego budżetu reklamowego.
11:00 – 12:30 Warsztat fotograficzny (czwarta część)
Katarzyna Maczyszyn
Ostatnia część warsztatu Kasi.
12:30 – 13:00 Przerwa i wymeldowanie
BLOK 2 (pokolenie X i Y, psychologia sprzedaży, budowanie strategii biura)
11:30 – 13:00 pokolenie X i Y (pierwsza część)
Małgorzata Świerkosz-Hołysz
Typologia pracowników ze względu na wiek. Jak do pracy podchodzą przedstawiciele pokolenia X, a jak „Igreki”? Jaki wpływ na pracę zawodową mają różnice pokoleniowe? Czy warto w szczególny sposób podejść do przedstawicieli pokolenia Y? Specyfika przedstawicieli pokolenia X i Y. System wartości, poglądy, wyobrażenia pokolenia X i Y. Jak myślą przedstawiciele pokolenia X a jak Y? Obalamy stereotypy dotyczące przedstawicieli tych pokoleń. Jak budować autorytet przy pracownikach X, a jak przy Y? – elementy coachingowego stylu zarządzania. Dopasowanie sposobu komunikacji do przedstawicieli pokolenia X i Y. Jak udzielać informacji zwrotnej „Iksom”, a jak „Igerkom”?
13:00 – 14:00 Panel dyskusyjny
Agnieszka Szałęga-Gazda, Łukasz Kruszewski
Agnieszka i Łukasz zaproszą przedstawicieli serwisów ogłoszeniowych do udziału w panelu dyskusyjnym. Będą zadawali trudne pytanie. Wcześniej pytania zbierzemy od Was. Słowem: podyskutujemy merytorycznie.
14:00 – 14:20 Zestaw narzędzi wspierających pracę pośrednika
Grupa Morizon-Melog
14:20 – 15:00 Lunch
15:00 – 16:30 pokolenie X i Y (druga część)
Małgorzata Świerkosz-Hołysz
Typologia pracowników ze względu na wiek. Jak do pracy podchodzą przedstawiciele pokolenia X, a jak „Igreki”? Jaki wpływ na pracę zawodową mają różnice pokoleniowe? Czy warto w szczególny sposób podejść do przedstawicieli pokolenia Y? Specyfika przedstawicieli pokolenia X i Y. System wartości, poglądy, wyobrażenia pokolenia X i Y. Jak myślą przedstawiciele pokolenia X a jak Y? Obalamy stereotypy dotyczące przedstawicieli tych pokoleń. Jak budować autorytet przy pracownikach X, a jak przy Y? – elementy coachingowego stylu zarządzania. Dopasowanie sposobu komunikacji do przedstawicieli pokolenia X i Y. Jak udzielać informacji zwrotnej „Iksom”, a jak „Igerkom”?
16:30 – 17:00 Przerwa kawowa
17:00 – 18:30 Psychologia sprzedaży
Radek Musiał
To warsztaty zawierające w sobie pojęcia i mechanizmy kreujące sprzedaż. Praktyczne aspekty sprzedaży, wyznaczanie celu, dyscyplinę w biznesie, a ponadto zasady prezentacji biznesowej. Większość omawianych tematów wypływa z doświadczenia i obserwacji rynku, a ciekawostki i techniki stosowane przez sprzedawców na całym świecie będą tylko uzupełnieniem.
18:30 – 19:30 Kolacja
19:30 – 20:30 Selfstaging i networking
20:30 – Wieczorna zabawa taneczna
Zabawa w klubie nocnym, w trakcie zabawy Dominik przeprowadzi drugą część kursu salsy. Kto nie był na recamp#1 będzie musiał nadrobić zaległości wcześniej w domu ;)
22 marca – sobota
09:00 – 10:00 Śniadanie
10:00 – 11:00 Masz kaca… po źle wydanym budżecie marketingowym?
Bolek Drapella

Bolek zdradzi Tobie tajniki mierzenia efektywności różnych działań marketingowych. Podążając za kilkoma prostymi wskazówkami dowiesz się jak dwukrotnie poprawić skuteczność swojego budżetu reklamowego.
11:00 – 12:30 Budowanie strategii biura
Paweł Górski
Jak stworzyć skuteczną strategię biura nieruchomości? Jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna? Jak odnosić sukcesy na rynku nieruchomości bez względu na wielkość prowadzonego biznesu? O tym wszystkim opowie Paweł w oparciu o strategię błękitnego oceanu oraz własne doświadczenia w jej stosowaniu.
12:30 – 13:00 Przerwa i wymeldowanie
BLOK 3 (Home staging, branding, zarządzanie sprzedażą)
11:30 – 13:00 Home staging (pierwsza część)
Dominika Dąbrowska i Sylwia Zgórkiewicz
Techniki home stagingu. W pierwszej części warsztatów dowiemy się co wpływa na wizerunek sprzedawanej nieruchomości i jak wydobyć jej potencjał. Poznamy rolę kolorów, dodatków i światła w aranżacji wnętrza i podczas sesji fotograficznej. Dowiecie się jakie zmiany w mieszkaniach jesteście w stanie sami wprowadzić, a kiedy warto skorzystać z pomocy home stagera. Sprawdzicie też “na żywo” swoje umiejętności w dokonywaniu metamorfoz mieszkań.
13:00 – 14:00 Panel dyskusyjny
Agnieszka Szałęga-Gazda, Łukasz Kruszewski
Agnieszka i Łukasz zaproszą przedstawicieli serwisów ogłoszeniowych do udziału w panelu dyskusyjnym. Będą zadawali trudne pytanie. Wcześniej pytania zbierzemy od Was. Słowem: podyskutujemy merytorycznie.
14:00 – 14:20 Zestaw narzędzi wspierających pracę pośrednika
Grupa Morizon-Melog
14:20 – 15:00 Lunch
15:00 – 16:30 Home staging (druga część)
Dominika Dąbrowska i Sylwia Zgórkiewicz
Korzyści home stagingu. W tej części warsztatu skupimy się na argumentach, które pozwolą łatwiej przekonywać Waszych klientów do home staginu. Dowiecie się jakie zmiany są opłacalne i jak je wyceniać? Kiedy home staging to “układanie poduszek” a kiedy to zarządzanie remontem i grupa podwykonawców. Podyskutujemy, czy home staging to zbędny wydatek czy jednak inwestycja, która się opłaca?
16:30 – 17:00 Przerwa kawowa
17:00 – 18:30 Budowanie wizerunku
Katarzyna Czerwiak
Marketing osobisty w ujęciu rynku nieruchomości. Czym jest wizerunek? Czy jestem marką czy człowiekiem? Jak przedstawić się światu i jak się z nim komunikować? Media i narzędzia tworzenia wizerunku firmy lub pośrednika w praktyce. Tworzenie wizerunku w Internecie i planowanie zarządzania nim w przyszłości. Szanse i zagrożenia medialnej wioski dla pośrednika nieruchomości.
18:30 – 19:30 Kolacja
19:30 – 20:30 Selfstaging i networking
20:30 – Wieczorna zabawa taneczna
Zabawa w klubie nocnym, w trakcie zabawy Dominik przeprowadzi drugą część kursu salsy. Kto nie był na recamp#1 będzie musiał nadrobić zaległości wcześniej w domu ;)
22 marca – sobota
09:00 – 10:00 Śniadanie
10:00 – 11:00 Masz kaca… po źle wydanym budżecie marketingowym?
Bolek Drapella
Bolek zdradzi Tobie tajniki mierzenia efektywności różnych działań marketingowych. Podążając za kilkoma prostymi wskazówkami dowiesz się jak dwukrotnie poprawić skuteczność swojego budżetu reklamowego.
11:00 – 12:30 Zarządzanie sprzedażą
Marcin Kubiak
Na warsztacie dowiesz się: jak rekrutować, żeby wybrać najlepszych ludzi do zespołu, jak rozmawiać z agentem, tak żeby systematycznie robił określone wyniki, jak motywować zespół, żeby pracował spójnie i skutecznie, jak rozmawiać z klientem, tak żeby umówił się bez wahania na spotkanie.
12:30 – 13:00 Przerwa i wymeldowanie
BLOK 4 (Strategia biura, budowanie wizerunku, zarządzanie sprzedażą, psychologia sprzedaży)
11:30 – 13:00 Budowanie strategii biura
Paweł Górski
Jak stworzyć skuteczną strategię biura nieruchomości? Jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna? Jak odnosić sukcesy na rynku nieruchomości bez względu na wielkość prowadzonego biznesu? O tym wszystkim opowie Paweł w oparciu o strategię błękitnego oceanu oraz własne doświadczenia w jej stosowaniu.
13:00 – 14:00 Panel dyskusyjny
Agnieszka Szałęga-Gazda, Łukasz Kruszewski
Agnieszka i Łukasz zaproszą przedstawicieli serwisów ogłoszeniowych do udziału w panelu dyskusyjnym. Będą zadawali trudne pytanie. Wcześniej pytania zbierzemy od Was. Słowem: podyskutujemy merytorycznie.
14:00 – 14:20 Zestaw narzędzi wspierających pracę pośrednika
Grupa Morizon-Melog
14:20 – 15:00 Lunch
15:00 – 16:30 Budowanie wizerunku
Katarzyna Czerwiak
Marketing osobisty w ujęciu rynku nieruchomości. Czym jest wizerunek? Czy jestem marką czy człowiekiem? Jak przedstawić się światu i jak się z nim komunikować? Media i narzędzia tworzenia wizerunku firmy lub pośrednika w praktyce. Tworzenie wizerunku w Internecie i planowanie zarządzania nim w przyszłości. Szanse i zagrożenia medialnej wioski dla pośrednika nieruchomości.
16:30 – 17:00 Przerwa kawowa
17:00 – 18:30 Zarządzanie sprzedażą
Marcin Kubiak
Na warsztacie dowiesz się: jak rekrutować, żeby wybrać najlepszych ludzi do zespołu, jak rozmawiać z agentem, tak żeby systematycznie robił określone wyniki, jak motywować zespół, żeby pracował spójnie i skutecznie, jak rozmawiać z klientem, tak żeby umówił się bez wahania na spotkanie.
18:30 – 19:30 Kolacja
19:30 – 20:30 Selfstaging i networking
20:30 – Wieczorna zabawa taneczna
Zabawa w klubie nocnym, w trakcie zabawy Dominik przeprowadzi drugą część kursu salsy. Kto nie był na recamp#1 będzie musiał nadrobić zaległości wcześniej w domu ;)
22 marca – sobota
09:00 – 10:00 Śniadanie
10:00 – 11:00 „Masz kaca… po źle wydanym budżecie marketingowym?
Bolek Drapella
Bolek zdradzi Tobie tajniki mierzenia efektywności różnych działań marketingowych. Podążając za kilkoma prostymi wskazówkami dowiesz się jak dwukrotnie poprawić skuteczność swojego budżetu reklamowego.
11:00 – 12:30 Psychologia sprzedaży
Radek Musiał
To warsztaty zawierające w sobie pojęcia i mechanizmy kreujące sprzedaż. Praktyczne aspekty sprzedaży, wyznaczanie celu, dyscyplinę w biznesie, a ponadto zasady prezentacji biznesowej. Większość omawianych tematów wypływa z doświadczenia i obserwacji rynku, a ciekawostki i techniki stosowane przez sprzedawców na całym świecie będą tylko uzupełnieniem.
12:30 – 13:00 Przerwa i wymeldowanie
  • Wybierz blok
BLOK 5 (obróbka graficzna zdjęć)
13:00 – 14:30 Fotografia w praktyce (pierwsza część)
Katarzyna Maczyszyn
Kasia będzie uczyć nas w jaki sposób obrabiać zdjęcia, tak żeby wydobyć z nich jak najwięcej dla potencjalnego Klienta. Wy będziecie grafikami, modelką będzie mieszkanie.
14:30 – 15:30 Zdjęcie grupowe i Lunch
15:30 – 17:00 Fotografia w praktyce (druga część)
Katarzyna Maczyszyn
Dalszy ciąg warsztatu Kasi
BLOK 6 (home staging)
13:00 – 14:30 Home staging (pierwsza część)
Dominika Dąbrowska i Sylwia Zgórkiewicz
Techniki home stagingu. W pierwszej części warsztatów dowiemy się co wpływa na wizerunek sprzedawanej nieruchomości i jak wydobyć jej potencjał. Poznamy rolę kolorów, dodatków i światła w aranżacji wnętrza i podczas sesji fotograficznej. Dowiecie się jakie zmiany w mieszkaniach jesteście w stanie sami wprowadzić, a kiedy warto skorzystać z pomocy home stagera. Sprawdzicie też “na żywo” swoje umiejętności w dokonywaniu metamorfoz mieszkań.
14:30 – 15:30 Zdjęcie grupowe i Lunch
15:30 – 17:00 Home staging (druga część)
Dominika Dąbrowska i Sylwia Zgórkiewicz
Korzyści home stagingu. W tej części warsztatu skupimy się na argumentach, które pozwolą łatwiej przekonywać Waszych klientów do home staginu. Dowiecie się jakie zmiany są opłacalne i jak je wyceniać? Kiedy home staging to “układanie poduszek” a kiedy to zarządzanie remontem i grupa podwykonawców. Podyskutujemy, czy home staging to zbędny wydatek czy jednak inwestycja, która się opłaca?
BLOK 7 (model biznesowy a social media)
13:00 – 14:30 Komunikacja marketingowa biura nieruchomości w mediach społecznościowych (pierwsza część)
Mariusz Łodyga
Jak dziś klienci nawiązują pierwszy kontakt z marką. Dlaczego potrzebna jest dobra strona docelowa i dlaczego jest to Twój priorytet. Jaki jest wpływ mediów społecznościowych na budowowanie świadomości marki. Który z dostępnych kanałów socialowych wybrać do komunikacji z klientami. Jak zachowują się użytkownicy mediów społecznościowych na stronie www. Jak sprzedawać usługi poprzez media społecznościowe. Jakie okazje tracę gdy nie ma mojego biznesu w social media.
14:30 – 15:30 Zdjęcie grupowe i Lunch
15:30 – 17:00 Komunikacja marketingowa biura nieruchomości w mediach społecznościowych (druga część)
Mariusz Łodyga
Druga część warsztatu Mariusza.
BLOK 8 (wideo)
13:00 – 14:30 Wideo montaż podstawowy (pierwsza część)
Dominik Stodolny
Dominik udowodni, że montaż wideo wcale nie jest trudny. Nauczymy się podstawowego montażu w oparciu o program z najwyższej półki – Adobe Premiere Elements.
14:30 – 15:30 Zdjęcie grupowe i Lunch
15:30 – 17:00 Wideo montaż podstawowy (druga część)
Dominik Stodolny
Druga część warsztatu Dominika.
17:00 – 17:30 Na koniec Was zainspirujemy
Przygotowujemy dla Was specjalną inspirującą prezentację, chcemy żebyście z recampu wyjechali naładowani energią i pełni nowych pomysłów.
17:30 – 17:45 Zakończenie i podziękowania

Pobierz pełny programPDF

Zdjęcia z drugiej edycji